| לאחר שיחות רבות עם "הוט" הם מסכימים לקיים חלקית מה שהבטיחו. מאחר שהנזק הכספי קטן, אני מוכן להבליג בתנאי שיתנו לי בכתב (או בדוא"ל) מה שסוכם, אבל הם מסרבים. לאחר ששיקרו פעמים רבות, איבדתי את האמון בהם ואני מתכונן לתבוע את הנזק הכספי הקטן וצו שיחייבם לתת מסמך כתוב ( בהסתמך על חוק הגנת הצרכן, סעיף 13ג).האם ניתן לתבוע בתביעות קטנות ש"הוט" יתנו הסכם בכתב?נספח- פרוט המקרהאני מנוי על טלפון ותשתית אינטרנט ב"הוט". לפני 3 חודשים עברתי מתכנית אחת לתכנית אחרת . בתכנית החדשה הובטחו לי 2 חודשי חינם לאינטרנט , ו 3 חודשי חינם לטלפון. אח"כ "הוט" אישרו זאת, התכחשו לחודשי החינם, אישרו חלקית, והיו הרבה שיחות ובכל פעם טענו אחרת. כרגע "הוט" מוכנה לתת את חודשי החינם אבל חודשיים יותר מאוחר. נגרם לי נזק כספי קטן מכיון שממוצע העלות החודשית מתחלק על פני 14 חודש התחיבות במקום 12 חודש . הקלטתי נציגת "הוט" שמודה שלפי הסיכום הראשוני חודשי החינם אמורים להתחיל מיד
|