| מוצר פגום - חובה להחליפו ובמידה וזה לא קורה לאחר דין ודברים מול החברה, ניתן לפנות לביהמ"ש לתביעות קטנות ו/או למועצה לצרכנות.
באשר לעוה"ד, חזקה שנתן שירות כפי שאמר אלא שהשירות לא הניב תוצאות חיוביות מבחינתך ואני די משוכנע שגם לא הבטיח שבהכרח יצליח בשליחותו שכן הדבר תלוי בתשובת גורם שאין לו שליטה על תשובתו.
ראוי שעוה"ד יציג הפקס ששלח + התשובה שקיבל בעניין, אך הדבר אינו מחוייב המציאות אלא אם כן סיכמתם הדבר מראש.
אם את חושבת שאין סיבה לתשלום, דומני כי מעבר לאפשרויותייך ע"פ חוק, את יכולה - וכך ראוי - להבהיר העניין לעוה"ד בתקווה שיבין וישתכנע מדברייך וככל שאכן יש להם צידוק.
|