אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מכשיר מנופץ

  • האם יש עילה להגשת תביעה נגד פרטנר (אורנג')
    קיריל | 06/06/2010 11:43

    לפני כחודשיים שלחתי את הפלאפון שלי לתיקון לאחש שהפסיק להטען אחרי יומיים קיבלתי אותו שבור ומנופץ החברה מתנערת מאחריות בכל מחיר וטוענת שאני הוא האחראי לנזק שלחתי למחלקת תלונות ציבור מכתב שמתאר את מה שעברתי (מצורף קובץ) התגובה של המחלקה הייתה דומה האם יש לי עילה לתביעה ועל איזה סעיפים כדי לי לתבוע

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מכשיר מנופץ
      עו"ד אפי אהרונוב | 06/06/2010 19:41

      קיריל שלום, באם, כדבריך, קיבלת את המכשיר מנופץ היה עליך להבחין בכך בעת שקיבלת אותו. באם חלף זמן מעת שקיבלת אותו יקשה עליך, לטעמי, להוכיח שהמכשיר נמסר לך כשהוא מנופץ.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תגובה
        קיריל | 06/06/2010 22:40

        תקרא את הקובץ המצורף, קיבלתי אותו בנקודת השרות מנופץ אחרי התיקון, השארתי אותו שם בדרישה לקבל מכשיר חדש. יש ביידי מסמכים שמוככים את הנזקים שהיו במכשיר לאחר התיקון הראשון לאמת זאת שלחתי את המכשיר אם תקלת התענה בלבד!

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • מכשיר מנופץ
          עו"ד אפי אהרונוב | 07/06/2010 13:13

          קיריל שלום, הקובץ לא נפתח. אם קיבלת את המכשיר מנופץ ודרשת לאלתר את החלפתו אני סבור שיש לך עילת תביעה טובה לדרוש את החלפתו. שיהיה בהצלחה.

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

          • תוכן המכתב האם יש עילה לתביעה על עוגמת נפש והוצאות
            קיריל | 07/06/2010 14:29

            הנדון: תלונה על שרות וטיפול רשלני! בתאריך ה-8.4.10 מכשיר האורנג' שלי מסוג נוקיה "N-85" הפסיק להיטען, עוד באותו יום נסעתי לטבריה למרכז שרות שבו רכשתי את המכשיר כדי לטפל בתקלה, חשוב לציין שזוהי הייתה התקלה היחידה במכשיר שעדיין פעל על הטעינה שנשארה מאתמול. המתנתי בתור ונציגה בשם סיוון אסרף טיפלה בי היא לקחה את המכשיר לבדיקה ובשרה לי שאוכל לאסוף אותו ביום ראשון ה-11.4.10, מכיוון שביום ראשון הייתה מתוכננת לי נסיעה לחיפה ביקשתי לאסוף את המכשיר מתיקון בנקודת השרות בלב המפרץ חיפה. כמתוכנן הגעתי בשעה שנקבעה לנקודת השרות עם משפחתי ולמרבה ההפתעה נמסר לי המכשיר שרוב חלקיו שבורים ומנופצים, המסך מנופץ מבפנים, המצלמה סדוקה ומנופצת לגמרי, חלון הפלאש סדוק, המכסה של הסוללה שבור, הסליידר לא נפתח כראוי, כל המקשים לא נלחצו בכלל, כניסת ה-"AUX" לא הייתה בכלל במכשיר והפאנל סדוק במספר מקומות. אלה רק הנזקים החיצוניים שנגרמו למכשיר שאותם אני יכול לתאר, בנוסף אני מעריך שנגרם למכשיר גם נזק פנימי. כמובן שסרבתי לקבל את המכשיר במצב הנתון ודרשתי לקבל במקומו מכשיר חדש. הנציגה שטיפלה בי אמרה שתעביר את תלונתי לגורם המוסמך ושאלה אם אני רוצה לתקן את המכשיר ולקבל אותו בשליחות הבייתה ב-13.4.10 יום שני (שבמקרה היה גם יום הולדתי) ללא עלות שליחות אני סרבתי ודרשתי לקבל בתאריך זה מכשיר חדש היא אמרה שתבדוק מה יוכלו לעשות ובכל אופן קבעה לי את השליחות ליום שני בין השעות 12:00-15:00. ביום הולדתי יום שני שבו הייתי אמור לשמוח ולחגוג חיכיתי לראות מה יגיע אלי, וכאשר הגיע טווח הזמנים של השליחות התקשרתי לברר מה אם המכשיר בהתחלה נאמר לי ע"י נציג שרות שהמשלוחן מתעכב והוא יצור איתי קשר בהקדם וכשעבר טווח הזמנים טלפנתי שוב נאמר לי אותו דבר כאשר הגיע השעה 18:00 ואף אחד לא טרח ליצור איתי קשר שוב התקשרתי הפעם להתלונן העבירו אותי מנציג לנציג בניסיון לפתור את הבעיה והתבקשתי לספר שוב ושוב את אותו סיפור לבסוף השיחה נותקה והפלאפון כלל לא הגיע. למחרת ה-14.4.10 (יום ההולדת של אימי) בשעה 13:00 לערך יצר איתי קשר המשלוחן והודיע לי שהוא הגיע לקצרין נפגשנו שאלתי אותו למה הגיע באיחור של יום הוא אמר שזה לא בגללו ואמר שהוא רק משלוחן חיצוני וכלל לא קשור לחברה, מסר לי חבילה וביקש שאחתום על מסמך שליחות שהיה נכון ל-13.4.10 כמו שהיה אמור להיות. חתמתי וציינתי את תאריך ההגעה 14.4.10 הוא השאיר את החבילה ונסע. פתחתי את החבילה וגיליתי שלא רק שלא קיבלתי מכשיר חדש אלא גם את זה השבור קיבלתי שהוא במצב קצת פחות שבור מהמצב שבו היה בחיפה. רתחתי מזעם נעלבתי קשות והרגשתי פגוע מאוד. במקום להתחיל בהכנות ליום ההולדת של אימי, נסעתי שוב לטבריה למרכז שרות שבו שלחתי את המכשיר לתיקון ב-8.4.10 בכדי לבדוק כיצד נגרם הנזק למכשיר ולבקש מכשיר חדש. נכנסתי למרכז השרות ומיד ביקשתי לדבר אם המנהל (יוסי נעמן), סיפרתי לו על השתלשלות הארועים והוא ניסה להתנער מאחריות וטען שמסרתי את המכשיר לתיקון במצב שבור עוד בפעם הראשונה, ביקשתי לפנות לסיוון אסרף והיא אימתה שמסרתי אותו אך ורק אם שקע טעינה לא תקין כמוה עימת זאת נציג בשם זיו חורי שנכח גם הוא בפעם הראשונה. לאחר מכן יוסי נעמן ניסה שוב להתנער מהאחריות על הנזק בכך שטען שקיבלתי את המכשיר בחיפה עזבתי איתו את המקום שברתי אותו וחזרתי לנקודת השרות בכדי לתקנו ביקשתי ליצור קשר אם הנציגה שמסרה לי את המכשיר בחיפה והאחרונה הודיעה שכך המכשיר חזר מתיקון ממעבדה ושלא עזבתי את המקום כלל ומיד אם קבלת המכשיר סרבתי לקבלו והשארתי אותו שם. גם לאחר השיחה אם נציגת השרות מחיפה המשיך המנהל להתנער מאחריות וטען שלא יכול להיות שהנזק נגרם ע"י החברה האשים אותי בנזק והציע לי לשלם עבור תיקון המכשיר ומה גם שהבקשה שלי לקבל מכשיר חדש כלל לא עמדה מבחינתו על הפרק. התבאסתי עוד יותר אבדתי את כל האמון בחברה שפגעה העליבה וניסתה להאשים אותי בנזק שלא גרמתי וגרוע מכל ביקשה שאשלם אבורו. חזרתי הבייתה מושפל וכמובן כבר לא יכולנו לחגוג לאימי את יום הולדתה כמו שלא הצלחתי לחגוג את שלי, שתי הימים שהיו אמורים להיות הימים השמחים בחיי נהפכו לסיוט מתמשך בגלל "המתנה" שחברת פרטנר אירגנה לי. מאז ועד היום ניסיתי לפתור את הבעיה ודיברתי בהזדמנויות שונות וביקשתי לבדוק את הנושא אם נציגים ומנהלים שונים כולם כאחד לאחר ששמעו את הסיפור ובדקו מה באפשרותם לעשות למעני חזרו ואמרו לי שאצטרך לשלם על התיקון ושאי אפשר לפצות אותי במכשיר חדש. חשוב לציין שיש לי ואני משלם על חבילת האחריות המקיפה ביותר שיש למכשיר זה. ובנוסף עבר כבר כחודש וחצי מאז המקרה והמכשיר שוכב שבור במגירה בביתי ואני ממשיך לשלם עליו מדי חודש בחודשו. אני שוקל להגיש תביעה משפטית על הנזק שנגרם לי מכיוון שאינני יכול להשתמש במכשיר הפלאפון שלי, על עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לי. ועל הסבל שנגרם לי מדי יום ביומו בגלל טענות פרטנר שאני הוא האחראי לנזק במילים אחרות שקרן. לפני כחודש רכשתי מכשיר מסוג N-95 ב 2500 ש''ח כדי להמשיך ולהשתמש בקו הטלפון הנוכחי ובאפשרויות נוספות במכשיר הדומה בתכונותיו למכשיר ה N-85.

            האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
            מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני בנקאות 07/05/2024 | 16:24 מתי מתיישנת תביעת בנק נגד לקוח וערב... הבנק תובע 280,000 ש"ח בגין הלוואות שאוחדו(10k+25k+50k) להלוואה אחת ע"ס 85,000 ש"ח קרן (110,000 כו...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 07/05/2024 | 15:53 ביוב בשביל המשותף לי יש מגרש ועליו בית ולשכן ממולי אותו הדבר (מגרש ועליו בית).בינינו יש שביל של 2.5 מטר.השכן בנה בש...
  • פורום דיני חוזים 07/05/2024 | 15:32 הסכם התקשרות שלום , חתמתי על חוזה התקשרות שרשום יש לשלם שכר טרחה עם חתימת ההסכם אחרי שלוש ימים שלחתי מייל שההס...
  • פורום דיני עבודה 07/05/2024 | 15:01 לעו"ד רעות שגיב. תודה רבה על התייחס... בברכה
  • פורום דיני תעבורה 07/05/2024 | 13:25 דוח חניה הי,לא קיבלתי דוח אבל מצאתי שדוח חניה יכול להתבטל לפי ציטוט:ביטול דוח חניה – מכוח עילה שלא נעברה ע...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק