| היי,
הזמנתי טיסה באינטרנט דרך חברת נסיעות מסוימת, בהסתמך על תאריכים שבחרתי. הונפק לי כרטיס טיסה אלקטרוני ויצאתי לדרכי.
בדיעבד התברר לי שהייתי בחו"ל שיש טעות בכרטיס הטיסה שהונפק לי ושמועד החזרה לישראל יהיה יום מאוחר יותר (ככל הנראה טעות הקלדה). תכננתי להיות בישראל ביום X ובפועל הייתי בישראל ביום X+1. כתוצאה מכך, נגרמו לאשתי, שהיא עוסקת מורשה, נזקים כספיים שכן היא הסתמכה על העובדה שאהיה ביום X בבית ולכן הייתה צריכה לשמור על הילדים, וכמובן שכל התוכניות שלי שובשו וזמני בוזבז.
1. מה מומלץ לעשות?
2. במידה ואני מחליט לתבוע את הסוכנות בתביעות קטנות, האם גם אני וגם אשתי נהיה התובעים, חרף העובדה שהתתקשרות עם סוכנות הנסיעות הייתה רק איתי? (ובשים לב שכתוצאה מהתנהגות הסוכנות נגרמו לאשתי נזקים כספיים, ולי שובשו התוכניות)
תודה!
|