| הודעה זו מתייחסת להודעה שפורסמה במקור בכותרת "התמודדות עם חברת גביה" בתאריך 20/04/2010 18:23הייתי לקוח של הוט בטלויזיה למשך שנה שהסתיימה ב23/9/2009. בתאריך ה18/9/2009 פניתי להוט וביקשתי לסיים את ההתקשרות ולהתנתק משירותי הטלויזיה. תואם לי טכנאי לניתוק לתאריך ה25/10/2009. בזמן זה חברת הוט המשיכה לחייב אותי בסכומים גבוהים מאוד (יותר מפי 2 מדמי המנוי החודשיים).פניתי לחברת הוט בקשר לעניין והובטח לי שהכל יוחזר לי לאחר ביצוע הניתוק בפועל, בתוספת פיצוי של כ-70 ש"ח.בתאריך ה25/10/2009, לא הגיע טכנאי לאיסוף הממירים ובתיאום עימם החזרתי את הממירים באותו יום לתחנת "הוט סטופ" בקניון הזהב.בתאריך 28/10/2009, פניתי לחברת האשראי שלי וביקשתי לבטל ההרשאה לחיוב של חברת הוט.בחודש נובמבר 2009, הוט זיכתה אותי ב629 ש"ח. סכום זה מסתבר בדיעבד, היה גבוה ב179.33 ש"ח מהסכום אותו הם היו צריכים להחזיר לי בגין גביית היתר שלהם.כאשר חברת הוט ניסתה לחייב את כרטיס האשראי שלי (בחודש נובמבר, חודשיים אחרי הניתוק...) היא כמובן סורבה ע"י חברת האשראי.בחודש פברואר 2010, קיבלתי מעין חשבונית לא ברורה, בה הופיע שורה על סכום שלא חויב, 179.33 אבל אם סכום לתשלום בחשבונית 0 ש"ח.פניתי לשירות הלקוחות של הוט בנוגע לעניין, ורק אז, הוסבר לי טלפונית על הסכום העודף שזוכיתי בגינו ועל כל שעלי להחזיר אותו.הסכמתי להשיב את החוב להוט, אך אלה סרבו לטפל בתשלום בטענה שהטיפול הועבר כבר למשרד עורכי דין הדס ואלה ייצרו עימי קשר בעניין.למרות התעקשותי להביא לסיום העניין, מיד כשנודע לי, מול חברת הוט, אלה סרבו והעבירו את הטיפול למשרד עורכי הדין.חשוב לציין, שחברת הוט מעולם לא העבירה הודעה ברורה בכתב בנוגע לחוב! נוסף על כך, הוט העבירה את הטיפול לחברת הגבייה כשבוע לפני שליחת החשבונית הלא ברורה.ביום (14/4/2010) פנו אלי ממשרד עורכי הדין הדס בנוגע לחוב שיש לי מול הוט העומד על יותר מ440 ש"ח. בשלב זה סירבתי לשלם את שכר הטרחה שלהם והסכמתי לשלם רק את החוב המקורי.משרד עורכי הדין מצידו איים בפניה להוצאה לפועל. ע"פ העצה שקיבלתי מכם בעבר כאן בפורום:"טל שלום,אי הגעת הטכנאי לניתוק ואיסוף הממירים- עפ"י חוק הטכנאים, זכותך לתבוע אותם בסך של 600 ש"ח ללא הוכחת נזק.לגבי דרישתם דרך משרד עוה"ד - אין לך שום עסק ושם עניין עם אותו משרד שבסה"כ עושה את שהלקוח מבקש ממנו.כתוב מכתב מסודר לחברה, ציין את עובדת אי הגעת הטכנאי וזכותך עפ"י החוק לתבוע אותם בגין אי הגעתו. ציין את עובדת רצונך דאז לשלם את חובך כפי שכתבת ובקש לסגור את הנושא ללא כל התחייבות שלהם אליך ושלך אליהם.בהתאם לתשובתם תשקול דרכך."שלחתי להוט מכתב להוט, בו ציינתי את פרטי המקרה, את נכונותי לשלם את החוב (ללא שכ"ט, כי מדובר בטעות שלהם). גם ציינתי את עובדת אי הגעת הטכנאי ואת זכאותי לתבוע אותם ללא הוכחה נזק עד סך של 600 ש"ח.למרות כל זה, תגובתם הייתה זו:"מר טל שלום רב,על פי רישומנו, חשבון בגין שירותי הטלוויזיה שחוברו בכתובת.... נמצא בייתרץ חוב.מאחר ויתרץ החוב לא הוסדרה הועבר הנושא לטיפול משרד עו"ד הדס.בעקבות פנייתך שבנדון נערכה בדיקה נוספת ונמצא כי יתרת החוב תקינה.הנך מתבקש לפנות אל משרד עו"ד להמשך טיפול בנושא ולהסדרת החוב"חשוב לי לציין שוב, הוט מעולם לא פנו אלי בנוגע לחוב זה בכתב או בע"פ ומעולם לא איפשרו לי להסדיר את החוב.גם משרד עו"ד פנה עד היום רק טלפונית.מה כדאי לי לעשות? האם להסדיר מול משרד עו"ד ולהגיש תביעה נגד הוט?האם להמתין עד שמשרד עו"ד ינסה להפעיל הוצאה לפועל ואז להגיש התנגדות?אודה לעזרתכם.
|