| רכשתי מוצר בתאריך 19.04.10 בחנות מחשבים, במהלך הקנייה נמסר למוכר במידה והמוצר לא עונה לבקשתי יוחזר המוצר ותבוטל העסקה, המוכר מסר שאין בעיה, המוצר נרכש באמצעות כרטיס אשראי (תשלום אחד של 400 ש"ח), המוצר הוחזר יומיים אחרי הקנייה והמוכר התבקש לבטל את העסקה שבוצעה, מסר שלא תהיה בעיה, מסר בתמורה טופס שלטענתו מראה על החזרת המוצר. לאחר כשבועיים נצפה כי אכן בוצע חיוב על הסכום הנ"ל אך אין שום ציון של ביטול עסקה, חזרתי לחנות ומסרתי כי טרם בוצע ביטול עסקה, המוכר טען שלא תהיה בעיה ונתן כל מיני תשובות וכי אראה זאת בחודש לאחר מכן, עבר כחודש ויותר מביצוע העיסקה המוצר הוחזר לחנות ולא בוצע שום ביטול עסקה.
האם מדובר כבר בגניבה? הרי המוצר לא בידי והכסף כבר נגבה!!!
או שיש עניין של תביעה אזרחית ומה אני אמורה לעשות, המוכר עדיין טוען שאני אראה זאת בחודש יוני?!
|