| שלום רב, למעשה יש לי שתי שאלות אחת מהן בנוגע לצלחת לווין ואחת לאורנג'.לפני מס' חודשים הותקנה בבתי צלחת לווין ע"י אדם פרטי שמשווק את השירות הזה. הוא גם מוקד תמיכה, מכירה והתקנה. לאחר יום התחילו להיות שיבושים בשידורים עד כדי שאי אפשר לצפות בטלויזיה, אחרי חודש של ריבים ותירוצים מצידו הוא בא "לתיקן". למעשה הוא לא שינה כלום. מזה כבר כמה חודשים הוא לא עונה לטלפונים ואם עונה אז מתחמק מלבוא לעשות בדיקה, מדבר בחוצפה ומזלזל בשיחות שעושים אליו.לדוגמא אומר שיחזור אלי ולא חוזר.מה אפשר לעשות במצב כזה?ועוד שאלה קטנה, אמא שלי קנטה טלפון חדש באורנג' תמורת 3600 ש"ח. כעבור יום היא התחרטה בגלל המחיר ורוצה להחזיר להם אותו, הם לא מוכנים לקבל אותו בגלל שלטענתם היה בו שימוש וזה כבר נחשב לטלפון יד שניה. (כולה בן יום וחצי הטלפון). לפי מיטב ידיעתי הם חייבים לקבל את המוצר עד 14 יום לאחר הרכישה והם לא רוצים לעשות את זה.תודה רבה.
|