| שלום לך
> לענייננו, 5 שנות אחריות (?) על מה בדיוק, את מה זה כולל,
מה פרוט האחריות המלא, על מה מהחלקים והמקרים לא ניתן
האחריות דקה, שעה ושבוע אחרי הרכישה ללא קשר ל-5 שנים.
-
> גם 15 שנות אחריות אפשר לתת, אבל חשוב לדעת על מה,
חשוב לקרוא ולדעת את הפרטים - ההתניות - והמגבלות .
-
> את מציינת בפנייתך "שרכת את הברז לפני מס' חודשים : משמה :
(א) שמהחנות קבלת ברז תקין (ב) הברז היה תקין עד ליום המקרה
(ג) ביום המקרה נעשה פעולה שונה שלא נעשתה טרם .
-
> את מציינת בפנייתך "שטכנאי של חמת היה אצלך ואמר שלא יכול
להחליף את כל הברז כי אין על זה אחריות... "הוא נאכל".
* משמה – כדי שציפוי הברז "יאכל" יש לעשות שימוש ביותר ממים וסבון (?)
-
>(את מציינת בפנייתך "שרכשת לפני 4 חודשים 2 ברזים של חמת"
"ושטכנאי של חמת היה אצלך" מדוע לא ניקית ליד הטכנאי עם אותו חומר את הברז השני.)
-
שאלות - תהיות - ואפשרויות :
1. מעבר לעובדה שהברז שנמכר לך בחנות נראה חדש האם ציפוי הברז היה תקין * מאוחסן טוב, ולא משופץ במצב טוב. מה תאריך
הייצור, מתי המוצר עזב את החברה וכמה זמן שכב בחנות.
-
2. מה הסבירות שבזמן התקנת הברז, נחבל הברז בשריטות
* דבר שגרם במהלך "4 חודשים" להחמרה ופגיע בשכבת הציפוי
-
3 חשוב לקחת בחשבון גם את סוגהחומר שבו השתמשת לניקוי הברז
*האם החומר עומד בתקנים, מה בשרות הלקוחות של חב' החומר ניקוי
יש להגיד לגבי פרוט מקט הזיהוי המוצר, אולי הייתה תקלה וזלג חומר נוסף לתוך חומר הניקוי, והחברה יודעת על הבעיה ופרסמה הודעת אזהרה בעיתונות.
-
4.חשוב לדעת בכל מקרה של סטירה, פרשנות , בעיית דפוס, ואחר
שבדף האחריות - החברה מזמינה אותך, להתקשר כדי לקבל מידע או כל סיוע מועיל כדי למנוע מקרים. כל פנייה יכולה להיעשות : בטל', במכתב, פק'ס, אימייל, ודרך החנויות המורשות.
-
5. את מציינת בפנייתך "שבשבילך זה עניין עקרוני :
קבלי המלצה ותתקשרי "למכון התקנים הישראלי טלפון: 03-6465154
ותבררי בנוגע לאפשרות של בדיקה ותקינה של הברז במקרה שלך, ומה העלות. במידה והחומר ניקוי/הסבון הוא שגרם לנזק ולא כל חומר כימי אחר, תוציאי את הצדק לאור ובמקביל יהיה לך ממכון התקנים חוות דעת, ותוכלי להגיש תביעה כשידך על העליונה – בהצלחה.
-
6. שלחי מכתב קצר ואו תתקשרי לחברה ובקשי לקבל תשובה בכתב הכוללת את פרוט חוות דעת הטכנאי שביקר אצלך, כולל : מספר רישיון טכנאי מוסמך, שנות וותק, חשוב לדעת על סמך מה קבע ונתן הטכנאי את פסיקתו....ובכל מקרה תדאגי להקליט את השיחה. לחץ מתון יכול לעזור.
----------------------------------
את פרוט תעודת אחריות ושירות של סוג הברז תוכלי לראות באתר החברה הנ"ל
http://www.hamat-dusar.co.il/pages.asp?lang=he&navigate=34
----------------------------------
חג שבועות שמח
בברכה
|