| שלום,
הוריי הזמינו כורסא מחברת עמינח כאשר זמן האספקה שנאמר להם ושגם רשום על גבי טופס ההזמנה הוא כחודש. המועד כבר חלף ולאחר בירור עם החברה, נאמר לי שאין להם עדיין צפי לגבי מועד האספקה משום שהמכולה עדיין לא יצאה. בנוסף, אמרו לי שאצלם כתוב שזמן האספקה המשוער הוא חודשיים.
שאלתי היא, מאחר והחברה לא עמדה בהבטחתה ומאחר ומדובר גם בסכום כסף דיי גדול והתשלומים כבר התחילו לרדת על אף שההזמנה לא סופקה ואין לחברה אפילו מושג מתי היא תסופק, מה ניתן לעשות?
האם במקרה שכזה מגיע לצרכן פיצוי כלשהו וכיצד יש לפעול?
תודה
|