אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

בקשה לקבלת שירות מחברת פלאפון

  • בקשה לקבלת שירות מחברת פלאפון
    אופיר משולם | 04/05/2010 21:44

    שלום לחברי הפורום אני כותב לפעמים בשם אחר - בדוי רצוי שכולם ידעו כאשר עושים חוזה עם חברת פלפון יש לכתוב על החוזה את כל מה שהובטח - לא כתוב לא מגיע ‏04 מאי 2010 לכבוד חברת פלאפון – פניות הציבור הנדון: בקשה לקבלת שירות מחברת פלאפון בעקבות אובדן של מכשיר, פנינו לחברת פלאפון סניף אילת להפעלת הביטוח וקבלת פלאפון חדש. נציג מכירות הציע לנו לשדרג את החבילה שלנו לחבילה חדשה, בזו הלשון: 200 דקות שיחה חינם לכל היעדים , 100 SMS חינם לכל היעדים , ביטוח ושירות גיבוי מבצע מיוחד לעובדי מדינה. מופתע מן המחיר, שאלתי מספר פעמים לאמיתות הדברים, ונעניתי בחיוב. אז שידרגנו שני מכשירים. עברו שבועיים, קיבלנו חשבון מנופח. פניתי לחברת פלאפון , ושם הבנתי שכל היה אשלייה. 200 דקות – אין! , 100 SMS - אין! , אפילו ביטוח – אין! אולי יש הקלטה? – יש. חיכיתי שבוע , כמובן שפלאפון לא התקשרה אלי אז חזרתי אליהם , והתשובה ההקלטה פגומה זה עבר לשירות הטכני מחר תהיה תשובה כבר עבר עוד שבוע ואין תשובה ועכשיו לשאלות: 1. למה חברה כמו פלאפון אונסת אותי להיות לקוח שלה גם כשאני לא רוצה להיות לקוח שלה? 2. למה חברה כמו פלאפון תמיד לא מאמינה ללקוחות שלה? אני לקוח של חברת פלאפון כבר 13 שנים, בלי שום בעיות . תמיד היה לי ביטוח , פתאום לא רציתי??? למה בחברת פלאפון הלקוח תמיד לא צודק? 3.למה פלאפון לא נותנת שירות ללקוחות שלה למה לא מחזירה טלפונים , ולא מראה אכפתיות , למה תמיד התחושה של זה מה יש, לא טוב לך זבש"ך . 4. למה בפלאפון לא ניתן לקבוע פגישה עם מנהל סניף אילת מר אייל אלמוג שתמיד לא נמצא בסניף? תבוא לפה אם הוא כאן אולי תכנס. למה חברת פלאפון מזלזלת בלקוחות שלהם??? אבקש לקבל שירות . תודה מראש אופיר משולם העתקים : משרד המסחר והתעשייה, רחוב בנק ישראל 5, ירושלים. פקס: 02-6662936 דואר אלקטרוני: kimchi@moital.gov.il מועצה ישראלית לצרכנות, מזא"ה 76, ת.ד. 20413, תל אביב 61200 , פקס 6241035 - 03 אימייל moatza@consumers.org.il "רשות ההסתדרות לצרכנות" - עו"ד ירון לוינסון, פקס: 03-6921225 מנהלת תחום הגנה על הצרכן - מירב שטרוסברג אלקבץ. באמצעות פקס 02-6702273 מערכת העיתון ידיעות אחרונות –דני שדה פקס- 03-6082392 משרד התקשורת - (תלונות הציבור – המועצה לצרכנות) פקס: 03-5198106 - אתר צרכנות הוגנת בכתובת http://tluna.nrg.co.il

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום עורכי דין 02/05/2024 | 19:41 דוגמא להסכם שכט ביטוח סיעודי שלום אודה על דוגמא להסכם שכ"ט בנושא תביעות ביטוח סיעודי (חברת ביטוח)תודה
  • פורום דיני תעבורה 02/05/2024 | 19:33 חניה לצד אבני שפה כחול לבן בחג שלום אור,יש לבדוק אם הוצב תמרור 439 (שלט צהוב) המפרט סייגים/הגבלות לגבי חניה בחגים או במועדים אחר...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 02/05/2024 | 19:09 רק לחדד תודה רבה לילך! רק כדי לחדד, מהמרפסת שלי המרזב יורד ישירות למטה. מהגג מעלי, ששם השטח הוא משות...
  • פורום פלילי 02/05/2024 | 18:42 יציאה לחו"ל בעת שחרור מנהלי ניקו יקר, כפי שציינת בהתאם לסעיף 68ה לפקודת בתי הסוהר, דין שחרור מנהלי כדין שחרור על תנאי. וכי תנ...
  • פורום דיני נזיקין 02/05/2024 | 17:52 תביעה בגין ביצוע לקוי של קעקוע שלום רב,בתביעה כזו תצטרכי להוכיח גם שהמקעקעת אכן פעלה בצורה לא סבירה ומקובלת וגם מה "הנזק" שנגרם ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק