| לפני כשנה לקחתי מודם סלולרי וחבילת אינטרנט של סלקום.המודם היה בחינם והתשלום היה רק עבור החבילת גלישה.בפרטי העסקה - סלקום התחייבה ל2.5 mb מהירות גלישה, ללא הגבלה של כמות גלישה או הורדות.כאדם ריאלי, ברור לי שזה אף פעם לא מגיע למהירות הגלישה הנ"ל ומכיוון שזה מודם סלולרי - הוא גם תלוי בעומסי גלישה וכו'.הטענה היא שלמעשה המודם לא הגיע אפילו לmb 1 (יש טבלת זרימת נתונים שעל פיה אפשר לראות את קצב הגלישה)הציפיה היתה שהמהירות תיהיה בקירוב למה שסוכם בחוזה.מעבר לבעיות הטכניות הרבות של המודם (שאגב הוחלף ושודרג פעמיים!!) בכל פעם שהתחברתי לאינטרנט הבנתי שעדיף לשלוח יונת דואר מאשר להסתמך על האינטרנט של סלקום.לאחר כמה ביקורים חוזרים ונישנים במרכזי השירות - ולאחר כמה תשובות מטופשות של נציגי השירות ("זה בגלל שאתה מוריד סרטים בתוכנת שיתוף קבצים..." - או "זה בגלל שמערכת ההפעלה שלך ישנה"... (xp -pro!!))פניתי למרכז הdata של סלקום שתיאמה איתי מפגש בו אני גולש והיא רואה אצלה במחשב את קצב העברת הנתונים - ראינו שבמחשב הביתי הזרימה איטית מאוד ובנייד - כשיוצאים למרפסת זה קצת משתפר - "אז תגלוש במרפסת" היא אומרת... כמה תשובות מטופשות כבר אפשר לסבול??שורה תחתונה: אני רוצה להתנתק! לא לשדרג - לא לתקוע אנטנה שתוסיף קרינה נעימה בבית... ולא שום דבר שקשור לסלקום ולמודם אלחוטי. ל נ ת ק!ולפי דעתי - לפי החוזה אני שלמתי כל חודש ובזמן את התשלום - וסלקום מרגע חתימת החוזה לא מספקת את השירות שעליו אני משלם.הם כמובן רוצים שאני אמשיך לשלם עד סוף ההתחייבות גם של חבילת הגלישה וגם של המודם המשודרג - ואני טוען:לא סיפקתם את הסחורה - נתקו, קחו את המודם, ושלום ולא להתראות.האם יש מקום, בנוסף להתנתקות החד צצדית גם לתבוע החזר כספי על כל החודשים שבהם לא קיבלתי את השירות שעליו שילמתי?האם יש תיק לתביעה יצוגית?איזה אופציות עוד קיימות לצאת מהעונש הסלולרי הזה?
|