| שלום,
רכשתי בטריה בחברת פלאפון, לא בדקתי את הפלאפון ברגע הרכישה, אך לאחר שהטענתי את הבטריה ולאחר בדיקות התגלה שהפלאפון אינו תקין. אי לכך רציתי להחזיר את המוצר לחברה לאחר 3-4 ימים. מסתבר שתקנון ההחזרות מוצרים בחברת תקשורת שונה מכל חנות אחרת. החנות רגילה אם קונים מוצר ניתן להחזירו תוך 14 ימים, אך לא בחברת פלאפון, שם התקנון הוא קנית בחנות פלאפון -לא ניתן להחזיר בכלל.
מדוע יש שוני בין קנית מוצר (ואני לא מדבר על עיסקה עם התחייבות) בפלאפון, לבין קנית מוצר בחנות רגילה?
האם זה חוקי? מה ניתן לעשות?
|