| שלוםשבוע לפני החג הזמנתי מדיח דרך אתר של אולסייל עם הבטחת הספקה של 7 ימים עסקים.חיכיתי הרבה יותר והתקשרתי לספק חברת BSHנאמר לי שאין את הדגם במלאי ולא יהיה יותר את הדגם הזה.באותו יום יצרו איתי קשר מאולסייל הציעו לי מדיח אחר עם תוספת תשלום של כ 700 ש"ח או מדיח זול יתר עם פחותפונקציות , לא הסכמתי וביטלו את עסקה ללא כל בעיה.למחרת הלכתי לחנות חשמל וקניתי את הדגם שרציתי במחירשל 350 ש"ח יותר מהאתר אולסייל .הבעיה היא כזאת - חברת BSH לא הודיעה בזמן 7 ימי עסקיםעל חוסר מוצר במלאי והנאמר לי רק אחרי שהתקשרתי אליהם. החגים ומבצעים נגמרו והצטרכתי לשלם על אותו מוצר 350 ש"ח יותר. אני מנסה להשיג את שירות לקוחות ,אבל הם בינתיים מתעלמים ממני ,הדרישה שלי לתת לי הרחבת אחריות חינם ,שאלה האם יש לי סיכוים מבחינת החוק לקבל פיצוי.
|