| שלום רב!אני מנוי על שירותי טלפון סלולרי בחברת אורנג' מזה כמה חודשים.במשך תקופה קצרה זו נתקלתי באי עמידה בהתחייבויות מצד החברה,מידע סותר מנציגי שירות שונים ושירות גרוע ביותר באופן כללי.אין ברצוני לגולל את הפרטים המלאים של הקשר עם החברה בשלב זה .ראשית, ברצוני לקבל מענה לשאלה ספציפית:כאשר התחייבתי לחברה היה זה מול מכרה שלי (שאינה עובדת בחברה כבר)בעסקה מסוימת שבה קיבלתי מכשיר מסוים(n85 לצורך העניין)עם תנאי תשלום,חיובים ווהטבות מסוימים.,לגביהם חתמתי על חוזה התקשרות עם החברה.כעבור מספר שבועות החלטתי לשדרג\להחליף למכשיר אחר אשר נאמר לי בע"פ(ובשלב מאוחר יותר מס' פעמים מנציגי שירות טלפוניים)שיהיה עלי לשלם סכום מסוים בעבור המכשיר ,כאשר במידה והחשבונית החודשית עוברת סכום מסויים אני זכאי להטבה שבגינה התשלום על המכשיר הוא נמוך ביותר.החזרתי את המכשיר הישן וקיבלתי את המכשיר החדש אבל לא ניתן לי לקרוא \לחתום על שום חוזה התקשרות למרות שתנאי העסקה שונים לחלוטין(ומגוללים בתוכם סעיפים והתניות שונות שלא נאמרו לי בע"פ וקיבלתי עליהם הסברים סותרים מכמה נציגים ומנהלים של החברה).נציגי שירות ששוחחתי איתם בטלפון אמרו לי כי העסקה הראשונית בוטלה.נכון לעכשיו אינני מקבל את ההטבה בתנאים שהובהרו לי והובהר לי שגם לא אקבל . .שאלתי היא :האם נכון לעכשיו אני מחויב בכלל לחברת אורנג' מאחר והעסקה הראשונית בוטלה ואינני חתום על שום עסקה אחרת מולם.האם במקרה של שדרוג \החלפה כפי שבצעתי מוטלת על החברה החובה להחתים אותי על חוזה (או סעיף בחוזה)חדש שבו מובהרים לי תנאי העסקה החדשים(הם טוענים שלא)הדבר מודגש מאחר וישנם סעיפים והתניות לקבלת ההטבה שלא ידעו אותי לגביהם ולמעשה החברה יכולה ומשנה את גרסותיה לפי נוחיותה.
|