| הפרסומת החדשה כולה בכל אמצעי התקשורת מראה את הסלוגן רנו החדשה - לא רואה מוסך , כל פרט בפרסומת הינו מוכוון להוכיח את הסלוגן כשרואים בעל מוסך נשאר ללא עבודה בעידן רנו החדשה , בכל אופן אני עושה עבודה בדיני פרסום ושיווק וצריכה לתת חוות דעת על הבעיה המשפטית העולה מפרסום שכזה שמרגיש כאילו הוא יוצר הבטחה או הטעייה - כאשר רנו אשר מדורגת עד כה די במקום נמוך במבחני אמינות , טוענת שעברה מהפך וממתגת את המכוניות החדשות כ- לא יכנסו למוסך , בפועל הרי ברור שהם יכנסו למוסך ואפילו מהר כי כפי שנודע עד היום כבר נוצרה בעיה במכוניות אלו כאשר ניסו להוסיף להם אביזרים , אז האם צרכן שקנה עקב הפרסומת את מכונית רנו החדשה וסמך על המצג בו נראה שהמכונית לא הולכת "לראות מוסך " , בסוף נכנס מהר מאוד למוסך , האם יוכל לטעון להטעייה או כל טיעון שיתן לו קייס מולם במשפט ?
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא
|