| הזמנתי נופש לסופ"ש בבקבות יוקרתיות בקבוץ אפיקים.קיבלתי אישור בדואר יום כעבור מס' ימים.בבואנו לקבוץ, ביום ההזמנה (שישי) הופתעתי לגלות כי אין לי מקום נופש.על הזמנתי נרשם באדום "בוטלה",והחדר הועבר לאחרים.כמובן שניסו להאשים אותי (אני שהגעתי עם חצי בית במזוודה,בשבוע 35 להריוני ועם ילדה ותינוקת בת שנתיים).הסבירו לי "לא כותבים סתם ככה בוטל על הזמנה". שאלתי מול מי בוטל ומתי בוטל? אבל כמובן שאין תשובות.מאחר ומדובר על חופשת הפסח לא היה מקום חלופי.הציעו לי לחפש באינטרנט מקום (תודה).חיפשו לבסוף עבורי ולא מצאו.הציעו לי לבוא בחג השני (כבר לא רלבנטי לי כי יש בי"ס ועבודה).בסוף הציעו לי סופ"ש חלופי ללא תשלום.נסענו משם.לא מצאנו שום מקום לינה בכל הגליל! בסוף ישנו בקמפינג באוהל שמישהו רחום נתן לנו,העיקר לא לאכזב את הילדות. חזרנו עייפים ומטונפים הביתה.התקשרנו שוב לקבוץ לנסות לממש את החופשה שמגיעה לנו כפיצוי,לסופ"ש הבא,אך לאחר שהמזכירה בדקה היא חזרה אלינו עם תשובה "מצטערת,תפוס הכל,ננסה מועד אחר".אבל אני בשבוע הבא כבר נכנסת לחודש תשיעי ולא יהיה עוד סופ"ש בקרוב.אני רוצה לתבוע אותם על כל מהלך העניינים הלקוי,ועל הנופש האחרון שבוזבז לי האם יש דרך?
רמית
|