| שלום, שאלה משפטית:
לפני כשנתיים פלוס קצת חתמתי עם אורנג חוזה בו הם מתחייבם לזכות אותי בשמונים ש"ח עבור כל אחד מהמכשירים בו עברתי 400 דקות שיחה.
כעבור שנה הם הפסיקו את ההטבה באופן חד צדדי ומבלי לידע אותי.
לפני כחודש, 15 חודשים בהם הם לא מזכים אותי בסכום של 160 ש"ח בחודש עליתי על הנושא ופניתי לשירות הלקוחות שלהם.
הם מצדם לא מכחישים שההטבה היא ל-36 חודשים (בעיקר לאחר שפקססתי להם את החוזה...) וטוענים שפשוט המערכת שלהם לא מסוגלת לתת הטבה ל-36 חודשים אלא רק לשנה ואחרי שנה צריך שוב לחדש לשנה נוספת וחוזר חלילה...
בתחילה הם ניסו לזרוק את האחריות עלי וטענו שאני הייתי צריך לפנות אחרי שנה ולבקש שיחדשו, לאחר שבקשתי מהם שיפנו אותי לסעיף בחוזה שבו מצויינת האחריות הזו או בכלל למקום שבו יש רמז לכך שהמערכת מפסיקה אחרי שנה את ההטבה ויש לחדשה הם שינו אסטרטגיה, למה לקח לך 15 חודשים? אתה לא אחראי ולכן אין בכוונתינו להחזיר לך את הכסף שגבינו ממך! לכל היותר נלך לקראתך ונחזיר לך עבור שלושה חודשים אחורה...
יש עוד עניין לגבי שיחות פנים ארגוניות בתעריף מוזל שגם אותו הם לא כיבדו וגם בו האחריות עלי כי לא בדקתי את החשבונית ב-15 חודשים האחרונים ובשורה התחתונה, הם חייבים לי כסף, הם מודים שהם גבו יותר ממה שהם היו אמורים אך לא מוכנים להחזיר.
סה"כ החוב המוערך שלהם כלפי כ- 3500 ש"ח
אני כמובן מתכוון לתבוע אותם אך לאור אינסוף השיחות (הכל מוקלט) והזמן הרב שהקדשתי לנושא (למעלה מעשר שעות) אני מעוניין לתבוע גם את השעות שהקדשתי ואת עוגמת הנפש שנגרמה.
השאלה היא מה יחסו (המוערך) של בית המשפט לנושא ומה הסכומים שאותם אני יכול לתבוע.
המון תודה על העזרה - בברכה - טל.
|