| מדובר בהטעיה מתמשכת של אורנג' במסגרתה הובטח לי מכשיר בלקברי במחיר מסויים, אורנג' חזרה בה בטענה שטעתה והציעה לי לבטל את העיסקה.
בינתיים נוצר תשלום של כ 1000 ₪ לאיש מחשבים שלי שהגיע ע"מ לחבר את המכשיר לדואר של העסק.
לאחר דין ודברים, הוצע לי לבטל את העיסקה לחלוטין ולקבל בחזרה את המכשיר הישן שלי.
נקבעה שליחות שלא הגיעה, עקב טעות של אורנג',ולאחר מספר ימים נוספים, הובהר לי כי אורנג' שוב טעתה, ולא ניתן לבטל את העיסקה כי חתמתי כבר על הטפסים.
זו הסאגה ממש בקצרה, ללא פירוט אבדן ימי ושעות עבודה בשהיה במרכזי שירות, וללא פירוט אבדן זמן עבודה בשיחות טלפון למוקד אורנג'.
בקצרה, אורנג עושה טעויות, ואני משלם.
אגב, עד כה לא באו לקחת את המכשיר, עליו ממשיכים לגבות ממני דמי מנוי מיוחדים של בלקברי.
אני מעריך את הנזקים בכ15,000 ₪.
מבקש להגיע להליך תביעה ולחייב את החברה לבטל את העיסקה כפי שהציעה במקור ולפצות אותי על הנזקים שנגרמו.
זו הפעם הראשונה בה אני שומע שיומיים לאחר ביצוע עיסקה איני יכול לבטלה, מה גם שהביטול הוצע לי במפורש ע"י החברה.
|