| שלום רב,לאחרונה הצלחתי לבטל, בהצלחה, עסקת רוכלות. אולם, בעת הגעתי למוקד השרות להחזרת המכשיר נאמר לי שהוא שרוט ושעליי לשלם 300 ש"ח מאחר ועל החברה "לטפל" את זה עבור לקוח חדש ושזו עבודת מעבדה. הנקודה היא שהמצב השלו היא כמו של חדש, אבל בחברת פלאפון מצאו עליו כמה שריטות קלות. בתגובה לכך קפצתי לקניון הקרוב ובו החלפתי את הפנל ב - 65 ש"ח (מוכרנית ביקשה 200 ש"ח על פנל חדש, ככל הנראה הבינה מהכתוב במערכת הממוחשבת שאני רוצה להחליף פנל ולהעביר אליהם מכשיר שנראה חדש). העובדות: קיבלתי מכשיר שלא היה בתוך שקית, כך שלא בטוח שהשריטות אשמתי הן. שנית, הבחור שמכר לי את הפנל החליף תוך 40 שניות לכל היותר ואין באמת צורך בטכנאי. שלישית, לפי החוק: "משבוטל הסכם לפי סעיף קטן (א)(1) יחזיר הרוכל לצרכן את מה שקיבל
לפי ההסכם והצרכן יחזיר לרוכל את הטובין, אולם אם חלה הרעה משמעותית במצב הטובין
רשאי הרוכל לנכות ממה שקיבל את הסכום שבו פחת ערכם של הטובין. שאלותיי:1. האם השריטות הן בגדר הרעה משמעותית?2. האם העובדה שהחזרתי מכשיר עם פנל חדש היא מספיקה או שאפשר לומר לי שעל "טיפול" אני צריך לשלם 300 ש"ח?3. נגיד שמכיוון שהנייד לא היה באריזה ושאסור לחברה לגבות ממני כסף כי הבאתי מכשיר תקין לחלוטין ויש לי "קייס" מבחינה משפטית, מה אני יכול לעשות בנדון? הרי יש להם את כרטיס האשראי שלי...אני יכול להמשיך להתלונן כמה שארצה.תודה מראש על הסיוע.בברכה,ארז.
|