אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מיטה בלי רגליים

  • בעל חנות הרהיטים מסרב להחזיר את המקדמה!
    יוני | 25/03/2010 21:22

    לפני שבועיים הזמנתי 2 מיטות במידה 70\190 מחנות במרכז רחובות.במהלך ההזמנה הובטח לי כי המיטות יהיו מוכנות כשבוע אחרי ההזמנה ובגלל שהזמנתי ביום שישי זה יהיה ביום ראשון שבוע אחרי.ביום ראשון התקשרתי והודיעו לי שהמיטות מוכנות אך את המזרנים עוד לא הביאו מהמפעל. ביום שני עדיין לא וכך כל יום במהלך השבוע ולבסוף ביום חמישי בשעה 16:30 זה הגיע והמוכר סיפר שבמפעל טעו והכינו מזרן עבה יותר ממה שהזמנתי (למרות שבהזמנה לא מצויין עובי המזרן) וכי עליי להוסיף 100 ש"ח לכל מיטה או לחילופין להוביל את המזרנים הגדולים הביתה ושאחרי החג יישלחו לי המזרנים הקטנים יותר הביתה וזאת בתמורה לפיקדון של 200 ש"ח.הבהרתי למוכר כי איני מעוניין במזרנים העבים וגם לא בהובלה המיותרת (שאני עושה) וגם שאני לא מתכוון לקחת מוצר הביתה ושלאחר חודש יאמרו לי שהם מחייבים אותי על המזרן העבה כיוון שיש עליו כתמים או פגמים.בנוסף המיטות הוזמנו כמיטה יהודית (2 מחוברות שניתן להפריד) ובבסיס ישנה מסגרת עץ שלא ניתן להצמיד בגללה את המזרנים ותמיד נשאר רווח של 5 ס"מ בין מיטה למיטה כפתרון הראה לי המוכר 2 קרשים שעליי לפרק בכדי שזה יצמד?! לבסוף הקש האחרון היה שגיליתי שאין למיטות רגליים וכששאלתי את המוכר הוא הודיע לי שכיוון שלא הזמנתי הובלה עליי להרכיב את רגלי המיטה בעצמי (דבר המצריך 20 קדיחות בכל מיטה, חורים שלא נעשו מראש). כשהסברתי למוכר שזה לא מקובל לקבל שירות כזה גרוע! הסחורה היא לא מה שהזמנתי. מה שכן הזמנתי עוד לא יוצר (המזרנים). ומה שכן יוצר, יוצר לא לפי ההזמנה.ואפילו העובדה שהמיטה לא מורכבת בשלמותה ושעליי להרכיב רגליים זה מוגזם!הודעתי לבעל החנות שאם הייתי מעוניין להרכיב מיטה עם מברגה בעצמי הייתי קונה עצים ולא מיטה מחנות רהיטים! וביקשתי לבטל את העסקה ולקבל את המקדמה חזרה (500 ש"ח).בעל העסק מסרב לשלם את המקדמה, בטענה שהמיטה אינה בגודל סטנדרטי( המיטה שלי 190\70 והסטנדרטי 190\80).אני צריך ייעוץ בכדי לדעת מה הזכויות שלי כקונה ואיך אני מחזיר ממנו את הכסף שלי?תודה מראש יוני.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מיטה בלי רגליים
      איציק שר שלום | 27/03/2010 21:07

      יוני שלום,מפנייתך, לא ניתן להבין באם המיטה נמצאת בביתך. אכתוב תגובתי מתוך הנחה שהיא אינה בביתך. מחד, יש דבר מה, במה שטוען בעל העסק לעניין 'ביטול עסקה שנעשתה בהזמנה מיוחדת', ומאידך אין בידו דבר, ולא חצי דבר, לדרוש ממך לספוג איחור בהספקת המיטה, אי התאמת מזרון, אי הרכבת רגליים ואי יכולת פשוטה בהצמדת המיטות למיטה זוגית. בנסיבות אלה מציע שתשלח אליו מכתב רשום ותבקש תיקון הליקויים לאלתר והספקת המיטה מייד, או לחילופין החזר כספי של 500 ש"ח כמקדמה שנתת לו וכן עוד 500 ש"ח כפיצוי עגמת נפש על העובדה שנשארת לבסוף קרח מכאן ומכאן, אחרת תגרור אותו להליך משפטי בהתאם לתשובתו תשקול צעדייך.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני חוזים 07/05/2024 | 15:32 הסכם התקשרות שלום , חתמתי על חוזה התקשרות שרשום יש לשלם שכר טרחה עם חתימת ההסכם אחרי שלוש ימים שלחתי מייל שההס...
  • פורום דיני עבודה 07/05/2024 | 15:01 לעו"ד רעות שגיב. תודה רבה על התייחס... בברכה
  • פורום דיני תעבורה 07/05/2024 | 13:25 דוח חניה הי,לא קיבלתי דוח אבל מצאתי שדוח חניה יכול להתבטל לפי ציטוט:ביטול דוח חניה – מכוח עילה שלא נעברה ע...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 07/05/2024 | 11:45 החזרת מוצר פגום ק
  • פורום רשלנות רפואית 07/05/2024 | 11:29 מחיקת פירוט יתר בסיכום רפואי? האם אפשר למחוק חוות דעת רפואית שלא תואמת מצב רפואי ? האם אפשר לפנות למשהו בנושא ?
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק