| יוני שלום,מפנייתך, לא ניתן להבין באם המיטה נמצאת בביתך. אכתוב תגובתי מתוך הנחה שהיא אינה בביתך. מחד, יש דבר מה, במה שטוען בעל העסק לעניין 'ביטול עסקה שנעשתה בהזמנה מיוחדת', ומאידך אין בידו דבר, ולא חצי דבר, לדרוש ממך לספוג איחור בהספקת המיטה, אי התאמת מזרון, אי הרכבת רגליים ואי יכולת פשוטה בהצמדת המיטות למיטה זוגית. בנסיבות אלה מציע שתשלח אליו מכתב רשום ותבקש תיקון הליקויים לאלתר והספקת המיטה מייד, או לחילופין החזר כספי של 500 ש"ח כמקדמה שנתת לו וכן עוד 500 ש"ח כפיצוי עגמת נפש על העובדה שנשארת לבסוף קרח מכאן ומכאן, אחרת תגרור אותו להליך משפטי בהתאם לתשובתו תשקול צעדייך.
|