| שלום! הייתי רוצה לקבל עזרה. אני עשיתי עסקה טלפונית עם אחד העתונים בארץ. בטלפון הובהר לי כי התקופה המינימלית הינה שלושה חודשים, כאשר החודש הראשון הינו חינם. לא הייתי בטוחה, אבל הסכמתי ונתתי פרטי כרטיס האשראי. שלושה החודשים עברו (מתוכם שילמתי על שניים). על פי הבנתי המנוי היה אמור להיפסק אלא אם כן הייתי מבקשת להמשיך. החיובים המשיכו. יצרתי קשר עם העתון. הסבירו לי כי בעצם המנוי הוא מנוי מתמשך ואני זאת שהייתי צריכה ליצור קשר ולהפסיקו. כטענה שלהם נאמר כי הרי קיבלתי חשבונית (חוזה) ושם הסיפור הזה מפורט. אני לא כך כך התעמקתי בחשבונית הזאת, הרי השיחה הייתה ברורה ביותר. יותר מזה, בשיחה הזו אני זאת ששאלתי האם זה אומר שאני אמורה לקבל 12 עתונים (שלושה חודשים- פעם בשבוע). נאמר לי כן! אני גם אמרתי משהו כמו "אוקיי, אז שלושה חודשים..."- בקיצור, אני ממש התעקשתי במהלך השיחה על שלושה חודשים ולא יותר!! אני טוענת כי בשיחה הטלפונית בה מסרתי את נתוני כרטיס האשראי שלי לא חודדה הנקודה וניתן לי מידע חלקי, לא מלא ומוטעה שלא בתום לב. אני דורשת להפסיק את המנוי ולזכות את כרטיס האשראי שלי בסכום שחוייב ללא הסכמתי. מי צודק בעניין הזה? פשוט חייבים לחזור אליי מהעתון בנושא הזה ואני הייתי רוצה להיות מוכנה לשיחה הזו. תודה רבה מראש.
|