| בררתי עם חברת אורנג' על מסלול שיחות בטלפון קווי שלהם עבור אמא שלי, והנציג אמר לי שחצי שנה יהיה שיחות חינם לכל היעדים עד 4800 דקות.
לאור כך סכימתי איתם (עבור אמא שלי), והתקינו קו וכו'.
לבסוף התברר שה"חינם" היה רק עד 1200 דקות, והגיעו 2 חשובניות "שמנות" על 2 חודשים
= מיד כשראינו את זה, ביטלנו את המנוי (ניתן לבטל עד חודשיים ראשונים..) , אולם על חודש אחד הם כבר גבו, ועל החודש השני - עדיין לא (מיהרנו לבטל את הוראת הקבע).
כעת הם מבקשים שנשלם את החשובנית השניה
השאלה שלי: מה המצב המשפטי שלי? על מי חובת ההוכחה מוטלת - עלי (-שאני טוענת שאמרו לי שיהיה חינם עד 4800 דקות) או עליהם (- שטוענים שאמרו שיהיה חינם רק עד 1200 דקות) ? והאם יש משמעות לכך שבעצם אני זו שסגרתי מולם (בשביל אמי) ולא אמי בעצמה?
במילם אחרות: האם אין ברירה ואנחנו צריכים לשלם להם, או שעדיף לנו להודיע להם שאנו רוצים ללכת למשפט מולם?
ואולי בכלל כדאי לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות (על החשבונית הראשונה שכבר גבו). ?
תודה!
|