| לפני כמה חודשים, אמי רכשה עבורי מכשיר של נוקיה מסוג 3610. העסקה נעשתה בטלפון.המכשיר לא מצא חן בעיני ואמי הגיע למרכז השירות במטרה לבטל את העסקה.נאמר לה שזה היום ה-15 לביצוע העסקה ושאין אפשרות לבטל אבל שהם יתנו אפשרות להחליף את הפאלפון לאחר.כשהחלטנו להחליף את הפלאפון פתאום נאמר שהתכוונו לשדרוג ולא להחלפה.העוצמת קול של המכשיר היתה מאוד נמוכה והציעו לי שניתן אותו למעבדה לתיקון.אחרי התיקון כמעט ולא היה הבדל אם בכלל היה.לאחר שהגעתי לסלקום (והם לא ממש היו מוכנים לתת לי שירות למרות שאמי רצתה לתת להם באותו יום בבוקר יפוי כח והם אמרו שאין צורך) ולאחר שהפלאפון היה במעבדה לפחות פעמיים והוחלפה האוזניה שבתוך הפלאפון ובנוסף לאינספור טפלונים אליהם, הוחלט שאני אשלם את ה-40 שקל על המכשיר ונקבל החזר של 30 שקל על מכשיר.וקיבלתי מכשיר של סוני אריקסון.יש לציין שהמכשיר לא הגיע עם חוברת הוראות והיה מוטען כשהוא הגיע אלי.אחרי יומיים-שלושה כבר התחילו בעיות עם הכטיס זיכרון.כעבור שבוע וחצי אמי לקחה את המכשיר למרכז השירות של סלקום כאשר:1. הכרטיס זיכרון פעם עובד ופעם לא2. חלק מהשירים בו מופיעים בג'יבריש לפעמים3. כאשר הפלאפון נדלק יש הודעה ששואלת בנוגע לעידכון שעת הפלאפון. בהתחלה ישר אפשר היה ללחוץ על לא ולאחר מכן היו פעמים שזה היה לוקח זמן עד שהמכשיר היה מגיב (לפעמים גם איזור הדקה)4. יש עיגול אור/חושך במסך (תלוי מאיזו זווית מסתכלים)5. אין סינכרון בין מד הבטריה בצד לכמות בטריה בפועל (יש אפשרות לבדוק במכשיר כמה אחוז בטריה נשאר)6. מד הקליטה של הפלאפון הרבה פעמים היה נמוך בלי סיבההמכשיר הוחזר אלי כאשר נרשם שכרטיס זכרון תקול.בנוגע לבעיה עם העדכון שעה, הם פשוט עדכנו אותה ואיני יודע אם הם תקנו אותה.בנוגע לשאר הבעיות, הם לא טיפלו בהן.לאחר שיחה שלי עם סלקום מדוע אני לא מקבל מכשיר חדש, נאמר שמבחינה חוקית מכיוון שהעסקה השניה נעשתה במרכז שירות, הם לא חייבים לתת לי מכשיר חדש.אשמח לדעתכם בנושאוהאם יש כאן עילה לתביעה והאם מגיע לי מכשיר חדש כשהמכשיר הגיע לתיקון ביום ה-14?כי הם באמת כבר עוברים את הגבולגם צריך לשלם על המכשיר הישןוגם בסוף הם מביאים מכשיר שהוא עם המון בעיותשלא לדבר על היחס שיקבלתי במרכז שירות שלהםיצויין שהמכשיר חזר אלי עם "לכלוכים" בין המקשיםהמקשים עצמם לא נראים כמו אלה שהבאתי, או שהם החליפו אותם או שהם חתכו אותם קצתהמקשים החיצוניים חורקים (דבר שאני לא יודע אם היה לפני)בנוסף, קיצרתי מאוד בנוגע לכל מה שקרה ודיברתי עם סלקום בנוגע לשירות המגעיל שקיבלתי או ליתר דיוק לא קיבלתי במכרז שירות עם הערות מאוד מגעילות מהאחראים משמרת שם
|