| שלום רב,לפני כ-3 חודשים רכשתי מסך טלויזיה ב-7000 ש"ח.לאחר מס' ימים שמתי לב שעוצמת הקול מתגברת מעצמה.מאחר ותדירות הבעיה היתה נמוכה, הנחתי שמדובר בבעיה של שלט הממיר. לאחר שתדירות הבעיה גברה ולאחר ששמתי לב שגם כפתורי ההפעלה שבמסך אינם פועלים כראוי יצרתי קשר עם החנות שמיד הפנתה אותי לנותן השירות מתוקף האחריות. מאחר והטלויזיה נרכשה כשהיא פגומה,ביקשתי להחליפה (כמו כן, לא נראה לי סביר לתקן מסך יקר כל כך לאחר זמן קצר כה קצר).נותן השירות טען שהוא מחויב לשלוח טכנאי. הסכמתי ,פיניתי את זמני והטכנאי הגיע. הוא לא הצליח להתגבר על הבעיה.למחרת שוב יצרו איתי קשר וביקשו לשלוח טכנאי בפעם השניה לצורך החלפת כבל,עם הבטחה שהדבר יפתור את הבעיה. שוב פיניתי שעות מזמני, הגיע טכנאי שהחליף כבל ,אך הבעיה לא נפתרה.החברה יצרה איתי שוב קשר וביקשו לשלוח טכנאי בפעם השלישית. לכך כבר לא הייתי מוכן ודרשתי להחליף את המסך.החברה מסרבת ולכן ברצוני לפנות לתביעות קטנות. האם יש לי case? תודה וסליחה על ההסבר הארוך
|