| שלום ,
לפני חודש פנה אליי אחד הדיירים מהקומה השלישית בבניין בעקבות נזילת מים מהקומה הרביעית
לתוך ארון ברזי המים בקומה השלישית הסמוך לדירתו, הנזילה הזו חילחלה לתוך ארון החשמל בדירתו של השכן וגרמה לקצר. אותו השכן המליץ בפניי על אינסטלטור מסויים והחלטתי להזמין אותו (האינסטלטור ביקש באופן ברור שהשכן יזמין אותו ולא הוועד מכיוון שלפי התיאור שלנו בטלפון הבין שהבעיה איננה קשורה לוועד ובאמת השכן הוא זה שהזמין אותו).
בלילה סגרנו את המים לכל הבניין כדי להפסיק את הנזילה עד הבוקר שיגיע האינסטלטור וכדי שהמים לא יחלחלו לארון החשמל ויגרמו שוב לקצר , השכן בינתיים הזמין חשמלאי שתיקן לו את הקצר בעלות של 600 ש"ח.
בבוקר הגיע האינסטלטור ולמרות שפתחנו את הברז הראשי לא ראינו נזילה , האינסטלטור פתח בערך 10 מרצפות בקומה הרביעית באיזור הצינורות של הדיירים מהקומה הרביעית ובאמת מתחת למרצפות היה מאוד רטוב.
האינסטלטור לא איתר את הנזילה מכיוון שהיא פסקה ואמר שיכול להיות שהיא נסתמה מהלכלוך שהיה בצנרת וצריך להמתין שהנזילה תפרוץ שוב ואז נוכל לטפל בבעיה , האינסטלטור טוען שהבעיה נובעת מאחד הצינורות של אחד השכנים מהקומה הרביעית אבל לא ניתן לקבוע בוודאות מאיזה שכן ולפי חוות דעתו המקצועית זה לא קשור לצינור המרכזי של הבניין או של הועד או מהגג(אם זה היה מהגג אז הבעיה הייתה חוזרת שוב בגשמים) יש לציין שעד היום הנזילה לא חזרה והריצןף עדיין פתוח בקומה הרביעית.
כעת השכן דורש ממני כועד הבית שאשא בהוצאות החשמלאי שהזמין ואני טוען שאינני יכול לשלם אפילו שקל אחד מקופת הוועד על בעיה שעדיין לא הוכחה כבעיה של הוועד ובמיוחד לאחר חוות דעתו המקצועית של האינסטלטור שהבעיה היא מאחד הדיירים ואנו ממתינים לנזילה שתבוא.
אשמח לשמוע דעתכם בנושא וגם לשמוע מבחינה חוקית כיצד עליי לנהוג.
תודה מראש ,דוד מירושלים.[/b] תוכן הפניה:
|