אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

ארונות פגומים

  • ארונות מטבח פגומים
    רחלי | 14/02/2010 09:06

    לפני כ- 3 שנים רכשנו מטבח מאחת החברות הגדולות בתחום בארץ. לפני כשנה הופיעו כתמים גדולים (הנראים ככתמי שמן) על מקומות שונים בארונות המטבח. לאחר שיחה עם שירות הלקוחות של החברה, נשלח נציג אבטחת איכות שטען שאכן קיימת בעיה עם הארונות וכי יש להתיעץ עם המפעל שלהם לפתרון, בכל מקרה המליץ לחכות מספר חודשים על מנת לאפשר לכל הכתמים לצאת ולאפשר טיפול פעם אחת בכל המטבח. במהלך השנה האחרונה אני ממתינה לפתרון הזה ואף להתיחסות עקרונית לפתרון... התקשרתי עשרות פעמים וכל פעם התשובה היא שיחזרו אליי. בחודש נובמבר שלחתי פקס למנכל החברה ומיד התקבל טלפון לתיאום ביקור נוסף ממבקר האיכות, הוא הגיע בדצמבר, אמר את אותם דברים ושוב אותו סיפור. שלחתי בשבוע שעבר פקס נוסף למנכל, חזרו אליי שוב שאותו יום והבטיחו שיחזרו אליי למחרת... לנו כבר נמאז מהשירות הגרוע וממצב המטבח, בנוסף אנו משערים לאור הערות שנזרקו במהלך השיחות שגם באם יוסכל על החלפת הארונות, החברה תחליף רק את הארונות הפגומים ותדרוש שאנו נחתום על מסמך המציין כי אנו מודעים לכך שהארונות החדשים לא חייבים להיות זהים ב 100% לארונות הקיימים (סדרות שונות וכו) ואין הדבר מקובל עלינו. לשאלותיי- א. האם המקרה מתאים לתביעות קטנות? ב. במידה וכן, איזה סכום יש לתבוע? האם מומלץ לקבל הצעת מחיר (אולי אפילו מהחברה עצמה) להחלפת ארונות? 

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ארונות פגומים
      עו"ד אפי אהרונוב | 15/02/2010 13:54

      רחלי שלום, קשה להעריך סיכויי תביעה בנסיבות שתיארת מבלי לבחון את הפגמים, את טענות ההגנה האפשריות של החברה (למשל, שהפגמים נוצרו עקב הזנחה שלכם), כתב אחריות - באם ניתן וכו'. בשלב ראשון אני ממליץ להמשיך וללחוץ על החברה או להחליף את הטעון תיקון או להחליף את כל הארונות במחיר משתלם עבורכם.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • המשך
        רחלי | 17/02/2010 08:15

        עו"ד אפי שלום, מבקר האיכות מכיר את הבעיה ממטבחים אחרים וזו אינה הפעם הראשונה שנתקל בה, זהו פגם ייצור!!! הבעיה אינה קשורה להזנחה או למשהו שאנחנו עשינו. יש הסכמה שחברת המטבחים צריכה לטפל בבעיה, אך כרגע היא פשוט מתעלמת מאיתנו / הפתרון שאנו אמורים לקבל לפי רמיזות שנזרקו מהם לא יהיה מקובל (החלפה חלקית של הארונות). מה לעשות? האם תביעה קטנה מתאימה? באיזה סכום?

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 04/05/2024 | 17:28 פטור ממס שבח במקרה של בעלות על נכס ... שלום,אני מעוניין למכור דירה שנמצאת בבעלותי מעל לעשור. בנוסף יש בבעלותי משרד. האם אני עדיין יכול ל...
  • פורום עורכי דין 04/05/2024 | 14:12 ארוחת ילדים במסעדה, למבוגר.. שלום רב,מבקשת לברר, האם במסעדה רשאים לא למכור ארוחת ילדים, למבוגר.. הרי העלות הנמוכה יותר הינה בי...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 04/05/2024 | 14:07 אך אחד לא אמר "ארכה בת שבעה ימים" נאמר - הזמן  ל ת ג ו ב ה  לבקשה למתן ארכה הוא שבעה ימים.
  • פורום דיני מיסים 04/05/2024 | 13:09 רישום רכב פרטי בנכסי החברה האם אני יכול לרשום רכב שרשום ע"ש אשתי במשרד הרישוי בספרי החברה (אני בעל המניות היחיד בחברה) על מנ...
  • פורום דיני עבודה 04/05/2024 | 11:17 חופשת לידה שלום רב,נימצאת מאוקטובר  23 בחופשת לידה.מתכוונת לחזור לעבודה בעוד כחודשיים.המעסיק טוען שלא נ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק