| לפני כ- 3 שנים רכשנו מטבח מאחת החברות הגדולות בתחום בארץ. לפני כשנה
הופיעו כתמים גדולים (הנראים ככתמי שמן) על מקומות שונים בארונות המטבח. לאחר שיחה
עם שירות הלקוחות של החברה, נשלח נציג אבטחת איכות שטען שאכן קיימת בעיה עם הארונות
וכי יש להתיעץ עם המפעל שלהם לפתרון, בכל מקרה המליץ לחכות מספר חודשים על מנת
לאפשר לכל הכתמים לצאת ולאפשר טיפול פעם אחת בכל המטבח. במהלך השנה האחרונה אני
ממתינה לפתרון הזה ואף להתיחסות עקרונית לפתרון... התקשרתי עשרות פעמים וכל פעם
התשובה היא שיחזרו אליי. בחודש נובמבר שלחתי פקס למנכל החברה ומיד התקבל טלפון
לתיאום ביקור נוסף ממבקר האיכות, הוא הגיע בדצמבר, אמר את אותם דברים ושוב אותו
סיפור. שלחתי בשבוע שעבר פקס נוסף למנכל, חזרו אליי שוב שאותו יום והבטיחו
שיחזרו אליי למחרת... לנו כבר נמאז מהשירות הגרוע וממצב המטבח, בנוסף אנו משערים
לאור הערות שנזרקו במהלך השיחות שגם באם יוסכל על החלפת הארונות, החברה תחליף רק את
הארונות הפגומים ותדרוש שאנו נחתום על מסמך המציין כי אנו מודעים לכך שהארונות
החדשים לא חייבים להיות זהים ב 100% לארונות הקיימים (סדרות שונות וכו) ואין הדבר
מקובל עלינו. לשאלותיי- א. האם המקרה מתאים לתביעות קטנות? ב. במידה
וכן, איזה סכום יש לתבוע? האם מומלץ לקבל הצעת מחיר (אולי אפילו מהחברה עצמה)
להחלפת ארונות?
|