| שלום לכולם,
אבקש את ייעוצכם,האם ניתן לעשות משהו בנדון?
היה לי מנוי להוט ללא התחייבות,בתאריך -30 לנובמבר התקשרתי אליהם לבטל את המנוי עקב מצוקה כספית ואי יכולת לשלם.
הוט נענו לבקשתי, וקבעו לי מועד לקיחת הממיר ב7 לפברואר, כחודשיים לאחר בקשת הניתוק,הוט ענו לי שמרגע שביקשתי להתנתק אני לא אהיה מחויב ואקבל זיכוי.
הגיע יום הניתוק, טכנאי שימור לקוחות מתקשר אליי, לתאם לקחת ממיר, כשתיאמנו הכל, הוא הציע לי עיסקה, שאל אותי קודם כל, מדוע החלטתי להתנתק, הסברתי לו את הסיבה חוסר יכולת לעמוד כלכלית בהתחייבות.
אז הבחור הציע לי הצעה, במקום להתנתק, ``להקפיא`` את המנוי שלי לחצי שנה בתמורה ל14 ש``ח בחודש וככה אני אראה 3 ערוצים בסיסיים דרך ההמיר.
העיסקה נראתה לי סבירה. אז הסכמתי.
היום אני מתקשר להוט, כדי לקבל זיכוי על חודשיים מדצמבר עד פברואר עד שהטכנאי הגיע לקחת ממיר, אבל מחלקת שימור לקוחות ברוב חוצפתם אמרו לי בבירור שלא אקבל זיכוי ולו שקל, וזאת בגלל שהקפאתי את המנוי ולא ביטלתי אותו.
לדעתי זה טריק מלוכלך, ורמאות לשמה, הם הרוויחו עלי חודשיים מבלי ידיעתי, אף אחד לא הסביר לי שהקפאה זה לא כמו ניתוק, אף אחד לא אמר שלא יזכו אותי על חודשיים.
הרי התנתקי בגלל שאין לי כסף, אני לא אשם שהם שלחו את הטכנאי חודשיים לאחר מכן, מדוע עלי לשלם 400 ש``ח חודשיים?
מה ניתן לעשות? אם בכלל?
תודה רבה!!
|