| 1. נקנה על ידנו מזרון של חברת אולימפיה לפני כ-5 שנים, ובידינו נמצאת הקבלה ומסמך אחריות לתקופה של 20 שנה.2. לאחרונה התגלתה בעיה במזרון, שבגינה ביצענו פנייה ליבואן/סוכנות. התבשרנו, כי היבואן/סוכנות בפשיטת רגל.2. נעשתה על ידנו פנייה טלפונית לחברת אולימפיה בבקשה להפעיל את האחריות על המזרון על מנת לתקנו.3. בפנייה אל נציגת חברת אולימפיה התקבלה התשובה, שהיבואן/הסוכנות בפשיטת רגל ולא מתקבלות פניות לגבי מזרונים שנקנו שם.כיצד עלינו לפעול על מנת שהמזרון יתוקן במסגרת האחריות שבידינו? האם כדאי להגיש תביעה בבית דין לתביעות קטנות במקרה זה?
|