| שלום רב,
אני ביצעתי הזמנה בבית דפוס הכולל משלוח עד הבית, לעלונים בגודל מסויים, אך קיבלתי בפועל גודל אחר. התלוננתי בפני בית הדפוס, וביקשתי שידפיסו הכל מחדש בגודל שאותו הזמנתי מראש. נציג מטעם בית הדפוס הציע לי שבמקום להכין עבורי את הגודל שביקשתי הוא ידפיס לי כרטיסי ביקור כפיצוי, או לחילופין אשלם בנוסף עוד כמחצית מהסכום ששילמתי מלכתחילה, או שאני אבוא לקחת את הפליירים מהמפעל (כשהמפעל נמצא בעיר אחרת, לא בעיר מגוריי ואני ללא רכב, וכן מדובר בחבילה ששוקלת כ-3 ק"ג וכן שילמתי מראש על משלוח עד הבית). הוא כמובן הודה שבית הדפוס עשה טעות. אמרתי לו בפירוש שאני לא מוכנה לספוג את הטעות של בית הדפוס ובוודאי לא אתפשר על גודל שלא ביקשתי או אשלם עוד בנוסף או אבוא לקחת את החבילה בעצמי כיוון ששילמתי מראש על משלוח. הוא הבטיח שידפיס הכל מחדש אך אני לא מאמינה לו. יש לציין שההזמנה מתועדת, וגם לאחר השיחה שלי עימו אני שלחתי לו מייל הכולל סיכום השיחה הטלפונית מולו. האם יש משהו לעשות? ואם כן מה עושים במקרה כזה?
|