| שלום רב,
קניתי מגפיים תוך הבטחה מהמוכרת שאם הן יתקלפו, אקבל את כספי בחזרה (מנסיוני בנעליים איכותם לא נראתה לי טובה, אך המוכרת הבטיחה שזו חב' טובה ולא היתה תלונה מקונות אחרות, האמנתי).
למחרת, לאחר נעילה של פעם אחת בלבד, התקלף המגף (ולא שיחקתי כדורגל,,) פניתי לבעלת החנות (שקיבלה את המגפיים בחזרה), וזו מבקשת לבדוק את הפגם מול חב' המגפיים ולהחזיר לי תשובה. הסברתי לה את טענותי :
א. אין לי עניין באותו המגף בשנית, שכן איכותו גרועה.
ב. אין לי עניין במגף אחר/זיכוי, שכן רצוני היה במוצר ספציפי זה בלבד.
ג. אני דורשת החזר כספי בלבד!
המוכרת עברה לפסים לא שירותיים כלל (כינתה אותי "שקרנית",,ואף טרקה לי את הטל', ועשתה זאת שוב כשהתקשרתי בשנית ובשלישית).
כיון שהחיוב הכספי עוד לא ירד, פניתי לחב' האשראי אך הם לא הסכימו לבטל את העסקה, גם כשהזכרתי את סעיף 9 מחוק כרטיסי חיוב התשמ"ו - "עסקה במסמך חסר" (החיוב בוצע בחנות תוך חיוב טלפוני בחנות אחרת ללא חתימתי, עד היום אין בידי את החשבונית ולא את המגפיים,,), הם טענו שהעסקה בוצעה, אך אני טענתי שמבחינתי אספקת מוצר פגום אינה נחשבת לביצוע עסקה.
שאלותי:
א. האם חב' האשראי מחוייבת במקרה זה לבטל את העסקה?
ב. באם לא, כיצד אני יכולה לקבל את כספי בחזרה?
מודה מראש על הסבלנות והאכפתיות,
יום נהדר :)
אפרת
|