| שלום,
הדבר המנחה בעניינך מי צודק ומי לא,אילו התנאים המופיעים בחוזה ההתקשרות שנחתם ביום העסקה.
בהתאם לתנאים ניתן לבדוק עד כמה חלה אחריות על הצד השני.
על סמך תגובתך, ציינת כי החברה מודה שיש מצידה טעות,משמע,אינם נקיים מאשמה(כמובן גם אתה), נצל את מכתב החברה לטובתך והגש בקשה להנהלת החברה להאריך את פרק הזמן התשלום( צרף כמובן את תגובת החברה בו היא מודה כי טעתה), מומלץ אף לציין את פרק הזמן הדרוש
לך להשלמת החסר. חשוב לבצע זאת במידיית בטרם פקע חוזה ההתקשרות בינכם.בהצלחה.
|