| שלום רב, רציתי להתייעץ בנוגע לתביעה של חברה הפורסת רשת חנויות תיקים בארץ. קנינו תיק בסניף ב"ש. כעבור חודשיים אחת הידיות נקרעה. חזרנו והבאנו את התיק לתיקון. התיק חזר מתיקון כשהוא מתוקן באופן חלקי. שוב חזרנו והחזרנו לתיקון, והתיק חזר ללא שום שינוי. לכן ביקשנו לשלוח את התיק שוב לתיקון.בינתיים הגענו להסדר מול שירות הלקוחות לקבלת זיכוי בגובה עלות התיק (170 ש"ח). כשהגענו לבחור תיק חדש, הוספנו 20 שקלים, אך מיד בשימוש הראשון, אחד הרוכסנים נמצא פגום.חשוב לציין שכל תיקון אורך בין 3 שבועות לחודש עקב שליחת התיק מהסניף למרכז ובחזרה.שירות הלקוחות לא מוכן להחזיר את הכסף חזרה עבור התיק אלא רק להציע שוב זיכוי. אנו מעוניינים בקבלת הכסף חזרה, וכמובן גם פיצוי על עגמת הנפש, הוצאות שונות הכרוכות בטיפול בתיק כגון טלפונים, נסיעות מרובות לסניף וכו'.אנו מעוניינים להגיש תביעה לתביעות קטנות, ורצינו לקבל חוות דעת מקצועית יותר על המקרה?תודה רבה.
|