| שלום
רב,
ברצוני להתיעץ לגבי המשך הצעדים כנגד חברת אורנג.
כמו שניתן להבין מנושא ההודעה, נגנב לי הפלאפון בחו"ל.
ניסחתי מכתב אשר ברצוני לשלוח לממונה פניות הציבור של אורנג.
האם יש לי "קייס" נגדם והאם יש לצרכן הקטן כמוני סיכוי כנגד חברה
ענקית כמו אורנג'
כמו כן חשוב לי לציין, שכאשר חזרתי מחו"ל ודיברתי עם נציגי השירות, טענתם
היתה כי בשיחה איתם (לפני הנסיעה) נקבע כי הקו עובר לתוכנית "לא דיברת לא
שילמת" ולא להקפאת קו (כמו שחשבתי וכמו שביקשתי)
אשמח לתשובה מקצועית
תודה לכל העונים
להלן הנוסח של המכתב אשר ברצוני לשלוח לחברת אורנג' ובו פירוט השתלשלות
העניינים:
לכבוד
חברת אורנג'
הממונה על תלונות הציבור
שלום רב,
הנידון: חיוב בגין גניבת סלולר
שמי _______ ואני לקוח בחברת אורנג' מזה כ- 10 שנים.
בחודשי הקיץ של 2009 טרם יציאתי לחופשה בחו"ל, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות
של חברתכם בבקשה לבטל את אחד הקווים אשר נמצא תחת המנוי שלי. הסיבה לכך היא שקו
זה אינו בשימוש כבר קרוב ל 3 שנים, אך עם זאת אני מחויב בדמי מנוי כל חודש
בחודשו.
חשוב לציין כי זאת לא הפעם הראשונה וגם לא השנייה שבה אני פונה למוקד שירות
הלקוחות בבקשה לבטל את המספר הנ"ל. בפעמים הקודמות העניין הסתיים בכך שהפנו
אותי למוקד שירות או ששכנעו אותי לא לבטל את הקו מכיוון שזהו קו בתוכנית
"חיילים" והתנאים בו הכי משתלמים וזה פשוט לא כדאי. אך בפעם האחרונה
עמדתי על שלי והבהרתי לנציגה בטלפון כי למכשיר הסלולרי אין כל שימוש ולכן אין
טעם בתשלום מנוי חודשי. על מנת לפטור אותי מתשלום זה, הועלתה הצעה להקפיא את
הקו, כך שלא יהיו חיובים חודשיים אך עם זאת כל התנאים של תוכנית החיילים ישמרו
(תהליך של הקפאת קו למשך 3 חודשים בוצע כבר לפני כשנה וחצי במרכז שירות כאשר
ביקשתי לבטל את אותו הקו).
קיבלתי את עצתה של הנציגה אך עצה זו התבררה כ"עצת אחיתופל" כי בחודש
אוקטובר 2009 נגנב הסלולר וכמובן שלא הייתי ער לעניין בשל היעדר שימוש בו.
מחלקת הביטחון של החברה התקשרה לבית הורי (בארץ) כדי להסב את תשומת ליבי לשימוש
חריג בקו.
כמובן שמייד יצרתי קשר עם השירות על מנת לבטל לאלתר את הקו.
בטווח הזמנים שבין גניבת המכשיר לבין ביטול הקו, הספיק הגנב לדבר על סך של 3000₪ .
חברת אורנג' דורשת ממני לשלם את כל הוצאות שימוש הקו בזמן שהוא נגנב. לצערי
גילתה החברה אטימות מוחלטת כלפי בקשתי ולא לקחה שום אחריות על הנעשה.
ברצוני לציין שעד למקרה הנ"ל היינו אני וכל משפחתי לקוחות נאמנים ומרוצים
של חברת אורנג' קרוב ל 10 שנים.
כלקוח ותיק ונאמן הייתי מצפה כי חברת אורנג' תפגין כלפי מידת הצדק ולא הדין
ותגיע עימי להסכם הגון.
אקווה כי תלונתי תיפול על אוזניים קשובות, וכי לא יעלה הצורך לערב גורמים נוספים
באשר הם
אשמח לפתור את עניין החוב במהרה ולהגיע לפשרה שתהיה מקובלת על שני הצדדים בטרם
נידרש לפנות לגורמים ואמצעים נוספים.
אשמח לתגובתכם,
בתודה ובברכה,
|