| קצת ארוך, אך הפרטים חשובים (לדעתי, לפחות)
לאחרונה חזרתי מחו"ל, ונפלתי לתוך עולם הספקים והתשתיות המסובך בארץ.
קיבלתי הצעת מחיר לחבילת אינטרנט וטלפון מבזק בינ"ל, שהבטיחו לי שירות לקוחות מעולה ורוחב פס אחיד. נאמר לי שיצטרכו לשלוח טכנאי על מנת לחבר אותי. לאחר 10 ימים של טרטורים איומים ושירות לקוחות נוראי הגיע טכנאי. באותו יום האינטרנט שלנו קרטע, והטלפון היה מקוטע. למרות נסיונות חוזרים לדבר עם תמיכה טכנית ולטפל בבעיה, התעקשו בבזק בינ"ל שהבעיה היא לא שלהם מכיוון שאין להם טכנאים, והפנו אותי לבזק (הטכנאי אכן היה של בזק בינ"ל, הם פשוט לא יודעים מה נעשה בחברה שלהם). בנקודה זו - ביום ההתחברות- התייאשתי, וביקשתי להתנתק. לאחר שבוע של טרטורים נוספים, נאמר לי שאוכל לבטל את ההתחייבות עבור הטלפון, אך לא עבור האינטרנט, מאחר והחיוב עבור האינטרנט החל שבועיים קודם, ביום בו סגרתי עסקה עם נציגת המכירות.
בשיחה הראשונית עם נציגת המכירות התרעתי בפניה שאיני מכירה את המערכת בארץ, ושאני מחוייבת לחברה אחרת (ואכן התנתקתי מאורנג' רק שבוע לאחר השיחה עם נציגת המכירות). כמו כן אמרתי לה שאין ברשותי מודם משלי או של בזק (אורנג' סיפקו לי אחד), ושאאלץ ללכת לחנות בזק הרחוקה ממקום מגורי על מנת להשיג אחד.
שאלתי היא: האם זה הגיוני לצפות שבנסיבות אלו הנציגה היתה צריכה לציין בפני שהטכנאי אמור לחבר רק את הטלפון, ושאני מחוייבת לאינטרנט מרגע סיום השיחה? במידה והיתה עושה כך הייתי מבקשת לדחות את ההתחברות עד שאבטל את ההתחייבות לאורנג', ואביא מודם.
מאחר והנציגה לא עשתה גילוי נאות של המידע וגם לא הציעה לי לעיין בחוזה (כפי שראיתי באתרכם שהיא מחוייבת), האם מותר לי לבטל את החוזה ללא קנס?
וגם- האם העובדה שהחברה לא סיפקה לי שירות לקוחות טוב (אלא גרוע בכל קנה מידה, מה שעברתי שם גובל בהתעללות) ורוחב פס קבוע מהווה הפרה של החוזה שבע"פ מצידם?
אני פשוט רותחת!!!!!
תודה
|