| שלום רב,
טסנו עם חברת התעופה Air Comet שמיוצגת בישראל ע"י חברת Global representation, דרכה שלחנו תביעת פיצויים לחברת התעופה בגין עיכוב מטען במשך 10 ימים ללא פיצוי על ההוצאות המידיות.
כמו כן החברה הקדימה את טיסת החזור ביממה. הובטח לנו לינה במדריד והסעות הלוך וחזור לשדה התעופה, אך לא עמדו בהבטחתם ונאלצנו לממן מונית על חשבוננו, בסך 80 יורו, ממלון בעיר אחרת מרחק 45 ק"מ משדה התעופה.
החברה המייצגת בישראל שלחה לנו מכתב שחברת התעופה נמצאת בפרוק\כונס נכסים, ללא אפשרות התקשרות כלשהי עימה והיא אינה מייצגת את החברה או את כונס נכסים ואין לה יפוי כח להשיב בשמה.
שאלה: מה ניתן לעשות ולמי לפנות?
בתודה מיכל
|