| הבאתי לפני מספר חודשים מסגרת לחנות משקפיים, על מנת שיתקינו לי עדשות, כיון שהיה חסר להם איזה נתון, הם ביקשו ממני שאבדוק אותו, באיזה מקום, ואתקשר אליהם, והם יבצעו את ההזמנה, לא התקשרתי אליהם כיון שלא הספקתי לבדוק את הנתון החסר.
היום התקשרתי אליהם, והם אמרו שהמסגרת אבדה (כמובן, שלא בטוח שזה נכון יכול להיות שהם סתם מכרו אותה בטעות או בכוונה).
הם אמרו לי שכתוב במפורש על הספח שאין אחריות אחרי 30 יום על חפצים שנשארים.
אבל, זו מסגרת שלי והם איבדו לי אותה בסופו של דבר.
האם מבחינה משפטית ניתן לחייב אותם, או שברור שהרשלנות היא רק שלי, והם לא היו צריכים להתקשר להודיע לי שאני אבוא לקחת?
אודה לכם על תשובה.
|