| שלום רב, אנחנו 3 זוגות שביצענו לפני שבוע וחצי הזמנה לחופשה
באוסטריה, לצערינו,אחד ההורים של אחד הזוגות נפטר ויצרנו קשר
במטרה לבטל את ההזמנה,נאמר לנו שדמי הביטול הם 100 ש"ח לאדם.
לאחר שעה בכדי לוודא שאין טעות ואלו הם דמי הביטול, יצרנו קשר בשנית והופתענו לגלות כי היתה טעות ואין אנו יכולים לבטל, רתחנו, הרי נאמר לנו מפורשות שאנו יכולים לבטל ומבחינתו שהחברה תישא בכל הוצאה.
יצר איתנו קשר בחור מהנהלת החברה (קצת יותר משעה מהמידע השגוי
שנמסר לנו) וטען שאכן נפלה אי הבנה,הוא מצטער אולם הוא מבהיר כי
לא ניתן לבטל וההזמנה קיימת והוא עושה זאת בזמן המהיר ביותר שניתן
וזאת כדי למנוע כל אי הבנה במקרה.
לאחר חצי שעה,קיבלנו מכתב במייל בו מבהירים שוב כי נפלה טעות
וההזמנה כאמור קיימת.
ההזמנה היא על 12000 ש"ח ואין אפשרות לבטלה.
מה הזכויות?
|