| מיקי שלום,
באם נגרם לך נזק עקב האיחור (הפסד זמן עבודה, למשל) אתה רשאי לתבוע אותו במנותק מ'חוק הטכנאים' המאפשר לתבוע פיצוי מבלי שיש צורך להוכיח נזק. לגבי תחולת החוק בנסיבות שתיארת, אני סבור שיש מקום לטעון שמדובר בביקור לצורך תקינות מוצר הנחוצה לקיום הסכם למתן שירות. בדומה לכך, חוייבה בעבר אחת מחברות הכבלים ע"י בימה"ש לשלם פיצוי עקב איחור של טכנאי שהוזמן לתקן בעיה בממיר. בכל מקרה, בשלב ראשון כדאי לפנות אל החברה באופן מסודר ובכתב ולדרוש פיצוי על-סך 600 ש"ח לכל איחור ובסה"כ 1,800 ש"ח, תוך איום בהגשת תביעה באם לא ישולם לך הפיצוי.
בהצלחה.
|