| ערן שלום,
יש לבחון האם מדובר בפגם בייצור או בשבר. היה ומדובר בפגם בייצור, יש מקום לפנות אל היצרנית בדרישה לפיצוי, ובאם היא מסרבת - להגיש תביעה קטנה. היה ומדובר בשבר, לא הייתי ממליץ ללכת לתביעה, אם כי ניתן 'להוציא' משהו מהיצרנית באמצעות מכתב. את החנות יש לתבוע רק אם תוכל להוכיח את התרשלותה (למשל, שבעליה ראו את השבר ובכל זאת לא הסירו את הבקבוק מהמדפים). בכל מקרה, אין מקום לדרוש פיצוי מעבר ל-1,000 ש"ח, בנסיבות אלו.
בהצלחה ושבת שלום.
|