| בוקר טוב לימור,
באם מוצג בחנות, במקום בולט, שילוט המפרט את מדיניות החזרת המוצרים של החנות - ביטול העסקה יכול שיעשה אך ורק לפי התנאים המפורטים בו. באם אין בחנות שילוט שכזה, את זכאית לדרוש את ביטול העסקה תמורת החזר כספי מלא. באם המוכר מסרב לכך, ניתן להגיש נגדו תביעה לפיצוי ללא הוכחת נזק של עד 10,000 ש"ח. במצב כזה, כדאי להצטייד בצילום של החנות שמוכיח שלא קיים שילוט כאמור. לדאבוננו, מוכרים רבים 'נזכרים' לתלות שילוט כזה לאחר שלקוח פונה אליהם בדרישה, וטוענים ששילוט זה הוצב בחנות מאז ומעולם.
שיהיה בהצלחה.
עו"ד אפי אהרונוב
מנהל הפורום
|