| הזמנתי חדר שינה לתינוק ב- 2.11.09 והובטח לי כי הוא יגיע לאחר 30 ימי עסקים כך שהזמנתי בדיוק שלושים ימי עסקים לפני תאריך הלידה המשוער- 14.12.09, אמנם ילדתי לפני אך החל מהתאריך הנ"ל יצרתי קשר עם החנות על מנת לבדוק מה מצב המוצר שהזמנתי, המוכרות בחנות לא ידעו להגיד לי מתי יגיע חדר השינה והמנהל לא ענה לשיחות שלי ולא החזיר טלפון, ביום חמישי ה- 24.12 איחור של 8 ימי עסקים רק המיטה הגיעה אל החנות וביום שישי הלכתי בעצמי אל החנות כיוון שהמנהל לא ענה לשיחותיי, רק כאשר המוכרת התקשרה מהחנות הצלחתי סוף סוף לשוחח עימו, הוא הבטיח ששידת ההחתלה תגיעה ביום שלישי ה-29.12 וגם אז לא הגיעה והובטח שתגיעה היום- יום חמישי, המנהל עדיין לא עונה לשיחותיי והתכתב איתי היום במסרון בסלולרי לאחר שביקשתי לדעת באיזה שעה תגיעה השידה כתב שיברר ויחזור אליי- ועדיין לא עשה זאת. אני מחתלת את הילדה על הספה בעודי רוכנת או ישובה על הרצפה, היא ישנה איתי בחדר השינה למרות שאני דוגלת בשינה נפרדת וכן נאלצתי להשכיר עריסה ב- 500 ש"ח שיוחזרו לי כזיכוי בחנות כיוון שאין לי מיטה לשכיב את הילדה לישון בה. בחשבונית רשום "זמן אספקה" אך הסעיף נותר ריק, את זמן האספקה הבטיחו לי בעל פה והמנהל הודה בעצמו שיש לו בעיה עם הבפק וכי הצדק עימי בכעסי הרב כלפיו. האם אני יכולה לתבוע אותו ואם כן על איזה סכום? תודה מראש שמרית
|