| שלום רב,
במקרה הייתי עד להליך משפטי בנושא מסוג זה ואולי מאותה חברה כשלך.
אם כך, אתה בהחלט זכאי לפיצוי הולם בגין אי קבלת תמורה מלאה למכשיר שרכשת, כולל פיצוי כעגמת נפש על הריצות מסביב לעניין ואף ביטול העסקה ללא קנסות, שכן פיצוי כאמור לעיל, לא יתן פיתרון סופי לבעית הקליטה והיא תמשך מן הסתם גם אחרי התביעה ופסה"ד.
מציע בתחילה לפנות לחברה במכתב רשום לפיתרון בעית הקליטה כולל פיצוי בהתאם או לחילופין ביטול העסקה ללא קנסות ופיצוי.
אפשר להוסיף בשיחה מוקלטת שבה קיימת הודאה על חוסר הקליטה באזור - ישמש כהוכחה.
אם החברה תענה בשלילה לבקשותיך, אזי נכון יהיה לתבוע כמפורט לעיל.
הוכחת הבעיה בעזרת עדים - מצא לפחות 2 מכרים שלהם מכשיר דומה לשלך ומאותה חברת תקשורת, בקש מהם להיווכח באזור מגוריך שאכן הבעיה קיימת גם אצלהם ואלה ישמשו אותך כעדים בהליך המשפטי.
|