| שלום וברכה,
ב-04/10 אמי קבלה הצעה טלפונית לשדרוג חבילת דקות ושדרוג SMS בסלקום. אמי סרבה לשדרוג החבילה והסכימה לשדרוג ה-SMS בלבד(!!!) תוך הבהרה שאינה רוצה שישנו את חבילת השיחות. בתחילת חודש זה (12/10) עברתי על חשבונות החיוב, וגיליתי שמתאריך 04/10-החשבון חוייב גם על החבילה (תוספת יוקר של עשרות שקלים בחודש לחשבון). פניתי לסלקום בבקשה לבטל את העסקה בטענה שאמי לא הסכימה לשינוי החבילה אלא רק להוספת ה-SMS. סלקום טענו שיבדקו את ההאזנה לשיחה ויחזרו אליי תוך יומיים. בפועל הייתי צריכה לפנות אליהם בעצמי לאחר שבועיים (!!!) של המתנה, והם אמרו שיש האזנות רק מתאריך 05/10. בקשתי שלפחות יפסיקו את החבילה מאחר ומדובר ב"מילה" של נציג לעומת "מילה" של אמי. הם סרבו בטענה שהנציג חתם שהעסקה הובהרה ללקוח - והרי זה אבסורד!.
שאלותי הם כדלקמן:
1.האם ישנה דרך להפסיק את העסקה ולחזור לעסקה הקודמת?
2. האם יש באפשרותי לדרוש החזר על החיוב הגבוה שגבו ממני עד כה (מאחר וחוייבנו על עסקה שלא הסכמנו לה)?
בתודה מראש,מירי.
|