אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

אבד המכשיר כולל הזיכרונות

  • חברת סלקום - עוגמת נפש ונזק בגין שירות לא תקין
    אלעד | 22/12/2009 14:50

    שלום רב, ברצוני לקבל חוו"ד לגבי מה עלי לעשות על מנת למצות את זכויותיי מול חברת סלקום. רכשתי מכשיר סלולרי חדיש מדגם Nokia N97 , המכשיר החל לעשות בעיות,(ננעל בלי סיבה, לא שמעו בדיבורית, צלצול לא תקין) ולא הצלחתי לסנכרן אותו אל מול הנתונים אשר היו אצלי במחשב.ניגשתי לתקן אותן במרכז שירות של חברת סלקום בתאריך ה2.12.09 לאחר המתנה ארוכה הגעתי לנציג שירות בשם אוהד. הסברתי לו כי אין לי גיבוי בשל כך שהמכשיר עוד טרם הסתנכרן עם מחשב ולכן הפצרתי בו לשמר ולגבות את המידע השמור במכשירי מאחר ויש לו חשיבות עיסקית גבוהה בעיניי. לאחר יומיים קיבלתי מסר SMS המודיע לי להגיע למרכז השירות לאסוף את מכשירי ביום א' ה6.12. לאחר המתנה נוספת הודיע לי נציג שירות בשם עמית כי המכשיר טרם הגיע למרכז השירות ושהוא ישלח לי את המכשיר ביום המחרת על ידי שליח. לאחר יום שבוא לא נשמע קולו של השליח שלחתי מייל למרכז השירות אשר לא השכיל לחזור אלי אלא רק אחרי יומיים. לאחר פנייה חוזרת שלי אל מרכז שירות טלפוני התברר כי מכשירי הלך לאיבוד בדרך. כשנציגת השירות שבה אלי הבעתי באוזנה את חוסר שביעות רצוני מהניהול של סלקום בבעיה שצצה. סלקום נכשלה ביצירת קשר ועדכון. והבנת צרכיי כלקוח. היא ביקשה זמן לבדוק את העניין. נציג שירות שונה חזר אלי והודיע לי שהחליטו להעניק לי מכשיר חדש בתמורה למכשיר הישן. דחיתי את הצעתו, לא המכשיר גופו חסר לי, כי אם המידע אשר היה מצוי במכשיר שלי אשר הוא קריטי להתנהלותי העסקית. מבחינתי קיים חשש כי למכשיר זה תהיינה את אותן הבעיות. ביום א' ה13 לדצמבר הגיעה אלי הודעה כי חברת סלקום מתכוונת לחייב אותי בעבור הטלפון החלופי אותו סיפקה לי. המכשיר נמצא אולם חברת סלקום ביצעה מחיקה של כל זיכרונותיי ממנו ללא אישור שלי לעשות כן. לאור המקרה והתנהלות חברת סלקום, הסעד אותו אני מעדיף הוא ביטול ההסכם ההתקשרות ביננו בכלל הטלפונים אשר אני מקבל מחברת סלקום שירותים לגביהם. חברת סלקום לא עמדה בסטנדרט השירות הבסיסי לו אני מצפה ואשר מוצג בחוזה שלנו, אספקת טלפון אשר יעבוד, מתן שירות סביר, שמירה על קניניי אשר מופקד בידיה ורמת שירות כללי. חברת סלקום נעתרה לפנייתי אך ורק בנוגע לטלפון בו בוצעה התקלה. מבחינתי אני מעוניין להתנתק מכלל המכשירים אשר אני מחזיק. הצעתי לסלקום להציע לי פיצויי אבל היא לא ממך הצליחה לעשות כן. אני רוצה לא לצאת קטן מול חברה כל כך מתיימרת כמו סלקום אשר מבחינת התנסותי יודעת למכור אולם לא יודעת לתת שירות... אשמח לסיוע בנידון אלעד

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • אבד המכשיר כולל הזיכרונות
      אייזיק {} | 22/12/2009 15:41

      שלום רב, קבלת מכשיר חדש תמורת זה שאבד - יש בזה מן ההגינות מצד החברה. מבין שלא כאן הבעיה, אלא באובדן הזיכרון - אם יש בידך מסמך הזמנה ובו מצויינת העובדה שהמכשיר נושא מידע זכרוני חשוב מאד ואין למחקו לבקשתך, תוכל לתבוע ולקבל פיצוי. כמה לתבוע? - בהתאם לנזק שיש להוכיח. עיין היטב בטופס ההזמנה - לדעתי רשום שם שגיבוי הזיכרון אמור להעשות על ידך ובטרם העברת המכשיר לתיקון. נחכה גם לראות את דעתו של עוה"ד אפי אהרונוב.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • תודה אייזק
        אלעד | 22/12/2009 16:35

        הי אייזק אתה צודק, מכשיר תמורת מכשיר זה בהחלט צודק אולם : א. מחיקת הזיכרון קרתה כתוצאה מטעות שלהם וכך גם נציגהם מתייחסים לכך. לכל מכשיר שהם מאפסים הם מגבים את הזיכרון לפני כן. ב. הטלפון עצמו נעלם לשבועיים, מה שמעלה תהיות לגבי האפשרויות שאחד העובדים על מנת לכפר על הפאשלה פשוט העלים אותו....

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

    • תגובה
      אורן | 22/12/2009 17:00

      קראתי את הסיפור שלך - מדהים. אני עו"ד טרי, ואולם קרה לי סיפור דומה להפליא לפני כמה זמן. ממש השבוע שלחתי מכתב תלונה לסלקום ובו דרישה לפיצוי בגין הנזקים שנגרמו לי.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • אובדן נתונים במכשיר טלפון
        עו"ד אפי אהרונוב | 22/12/2009 22:01

        ערב טוב אלעד, באם יידעת את החברה בטרם מסירת המכשיר על חשיבות הנתונים אני לא רואה מוצא הגיוני, מבחינתם, להתנער מאחריות. חשוב ביותר, לטעמי, לנסות להוציא מהם הודאה שהם התרשלו/טעו למרות שביקשת לשמור על הנתונים - ואחרי זה לפנות אליהם בכתב ולדרוש פיצוי, ובאם לא ישלמוהו - לפנות לבימ"ש.

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

      • שלום אורן - הצעה לפעול יחדיו מול סלקום
        אלעד | 24/12/2009 12:52

        שלום אורן, ללא ספק יש לסלקום בעית שירות קשה, יד ימין לא יודעת על יד שמאל, אשמח לשתף פעולה בנושא. אני בכל מקרה מתקוון לפעול במישור המשפטי.. אלעד

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני משפחה 02/05/2024 | 22:25 כריכה לא כנה  במקרה של כריכה שלא כדין ברבני. מה צריך לעשות?
  • פורום דיני תעבורה 02/05/2024 | 22:17 התייעצות בנוגע לעילה לביטול דו"ח תנ... שלום רבקיבלתי דו"ח תנועה על אי ציות לתמרור עצור, היה רכב לפני ממש קרוב שגם לא עצר הוא האט אבל לא ...
  • פורום פלילי 02/05/2024 | 22:12 קובלנה פלילית שלום רב,אני רוצה להבין האם ניתן להגיש קובלנה פלילית כנגד גרושתי על תלונת שווא בגין תקיפה סעיף 382...
  • פורום עורכי דין 02/05/2024 | 19:41 דוגמא להסכם שכט ביטוח סיעודי שלום אודה על דוגמא להסכם שכ"ט בנושא תביעות ביטוח סיעודי (חברת ביטוח)תודה
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 02/05/2024 | 19:09 רק לחדד תודה רבה לילך! רק כדי לחדד, מהמרפסת שלי המרזב יורד ישירות למטה. מהגג מעלי, ששם השטח הוא משות...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק