| בוקר טוב
אני חוזרת לכאן לעדכן.
תזכורת לפרשה: קבלתי מטבח מלא פגמים והרכבה רשלנית. לאחר חוות דעת מבקר האיכות מטעם החברה, הוחלף חצי מטבח, והחצי השני תוקן לפי מיטב יכולתו של המרכיב.
באופן כללי, כבר לא רואים את הפגמים (ויש עוד כמה דברים שהמרכיב לא הצליח להתגבר עליהם, בטענה שהרצפה אצלי עקומה)
החברה יצאה בפירסומים ובקמפיין תיקשורתי מאסיבי
בכל מדיה אפשרית, בו היא מבטיחה מוצר איכותי ושירות אמין.
אמנם המטבח מתפקד,
אבל השאלה היא, האם אני צריכה לקבל את העובדה
שבעצם מכרו לי מטבח באיכות ירודה?
פגמים שאמנם כבר לא רואים אותם
אבל אני יודעת שהם קיימים מאחור ומלמטה
כמו תיקון ההרכבה שנעשה בניסור והדבקות תלאים מאולתרים אצלי בבית?
אני לא חמדנית, ואין לי כוונה לנצל את ההזדמנות להרוויח באיזשהו אופן
ובכל זאת, שילמתי על מטבח יוקרתי ואני מרגישה מרומה,
טלפון של התנצלות לא קיבלתי.
האם יש כאן מקום לתביעה כלשהי? אפילו משהו סימלי, על האיכות? על עוגמת הנפש?
על השאננות ועזות המצח של החברה, שמוציאה מיליונים על פירסומים ויחצנות, ומציגה אפס אמינות ויושרה בשטח.
האם אני כצרכן, צריכה לשבת בשקט ולהבליג?
אשמח לדעתך.
תודה
ושבוע טוב
ס.
,
|