| שלום רב,
לפני למעלה מחודש הגעתי לסניף של חברת סלולר וביקשתי לבדוק את המכשיר שלי. לאחר כשעה נמסר לי המכשיר ונאמר לי שהוא תקין.
רק מאוחר יותר, כאשר חזרתי לביתי, הבנתי כי כל המידע האישי, לרבות תמונות, סרטונים, מסרונים וכדומה נמחקו. אינני מדבר על צלצולים ומידע שניתן לשחזור, אלא על מידע שלא ניתן לשחזר.
פניתי למחרת אל החברה והבנתי כי הוחלף לי לוח פנימי של המכשיר. ביקשתי לאתר במהרה את המכשיר המקורי שלי על מנת לשחזר את החומר הקיים בו. כעבור שבוע פניתי לפניות הציבור וגם שם לא הצליחו לאתר את המכשיר והותירו אותי ללא החומר.
מאחר ולא נאמר לי כלום ולא חתמתי על אישור המאשר כי ייתכן והמידע יימחק (כמו שהבנתי לאחרונה, כי קיים אישור כזה), בכוונתי לפנות לערכאות משפטיות והייתי שמח לדעת מה עלי לעשות בטרם פניה לערכאה משפטית ?
האם עלי ליידע את החברה על כוונתי ולאפשר לה לפתור את הנושא בטרם הפנייה ? האם בכלל יש לי קייס ? מהו התהליך הראוי ? ביקשתי כבר את תגובת החברה לעובדה שהמכשיר לא אותר ואין אפשרות לשחזר את המידע בו.
אודה לעזרתכם,
אורי
|