| שלום.
לפני כחודשיים קניתי אופניים בסכום לא מבוטל והאופניים היו תקולות מהיום הראשון שקניתי אותן, ואף נצטברו נזקים נילווים. הייתי בחנות בפעמיים, הם החזיקו אותי שעות (פעם ראשונה) ואפילו ימים (פעם שניה), ובסוף , בשני המיקרים, עשו טיפול (כיוון הילוכים) של 15 דק', טיפול שלא קשור לבעיה ולא פתר אותה, ואף התכחשו לנזקים הנגררים, ולא החליפו את החלקים.
משום שפעמיים בחנות לא עשו דבר שיכול לעזור לתקלה, ואף התכחשו לנזק מישני שנגרם עקב התקלה, אני מעוניין לתבוע גם בעבור התקלה וגם עוגמת נפש מהיחס המבזה והטירטור, חווית הרכיבה המתסכלת, והוצאות שנובעות מהטירטור.
אגב, יש לי הקלטה של חילופי הדברים בחנות כשדרשתי שיתקנו לי את האופניים, ובנוסף יש לי מאמרים מהאינטרנט שמדברים על הבעיה ועל כך שצפויים נזקים נילווים ממנה ושכיוון הילוכים לא עוזר, ויש לי תמונות של הבעיה שצילמתי כשהתרחשה.
שאלותי הן:
1-האם אני יכול לתבוע שיקחו בחזרה את האופניים ויחזירו לי את הכסף? או שעלי לתקן את האופניים במקום אחר ולתבוע את ההוצאות? האפשרות השניה פחות רצויה משום שאין לי מושג אם ניתן באמת לתקן את הבעיה, ממידע באינטרנט אני למד שזה "באג" שקשה להפטר ממנו.
2- את מי לתבוע? קניתי את בחנות בשם טיים טריאל ברחוב החשמונאים ת"א, אך על הקבלה כתוב : "טיים טריאל בע"מ, הכפר 15 רשפון" ובלוגו של החנות כתוב : daa powered by time trial/. האם אני צריך להוסיף ח.פ ? ואם כן מאיפה אני משיג אותו? האם להוסיף שם של המנהל או בעל העסק?
3- האם אני יכול להוסיף ראיות כגון הקלטה על דיסק? ואם כן איך?
4-האם אני יכול לראות כתב תביעה לדוגמא? כך שאוכל לדעת איך לנסח.
תודה רבה
שלכם
אוהד
|