| ב-21.10 חתם איתנו סוכן שווק של פלאפון על עיסקת ניוד כל הטלפונים שלנו מסלקום, תוך הבטחה לספיגת כל הקנסות בגובה של כ-21.000 שקלים ובנוסף הבטיח שכל המכשירים יסופקו לנו בחינם, כולל המכשירים לאוטו. כעבור שבוע , קיבלתי את החשבוניות של סלקום במייל עם כל הקנסות וצלצלתי לסוכן בכדי לוודא שאכן החברה סופגת את מלוא גובה הקנס. לאחר משא ומתן איתם הם היו מוכנים להתחייב בטלפון שיספגו 17.500 בלבד. לאחר שבוע וחצי מיום חתימת העסקה, שלחתי פקס בבקשה לבטל את העסקה. בפלאפון סירבו לבטל את העסקה בטענה שזוהי חבילה עסקית ולא פרטית ולכן העניין אבוד ואין ברירה, אני אמורה להמשיך להיות לקוחה שלהם. בנוסף, לא סופקו לנו עד היום המכשירים לאוטו, כמו שהובטח ועד היום, אין באפשרות לבצע שיחות בנסיעה. עלי לציין, שהסוכן לא יידע אותנו לגבי אפשרות ביטול עסקה תוך 24 שעות, כפי שנמסר לנו בחברה. נאלצתי לקחת הלוואה בבנק בכדי לשלם לסלקום את ההתחייבויות הגבוהות שלנו ומאחר והקצאת האשראי שלי עברה את הגובה שהוקצב לי, גם נחסמתי ע"י חברת האשראי מבלי יכולת לבצע עסקות בבתי העסק השונים. האם ניתן לחייב את חברת פלאפון לבטל את החבילה העסקית מאחר ומדובר בהטעיית צרכנים?האם כדאי להתחיל הליך משפטי שיחייב את החברה לבטל את העסקה ואוכל לחזור לסלקום?
אודה לך על תשובתך,טל.
|