| ערב טוב, אני מעוניין לדעת האם אני יכול לתבוע את חברת הסלולר שלי ואם כן האם כדאי לפנות לתביעות קטנות או לפנות למשפט "רגיל".
אז ככה, הכל התחיל לפני כשנה וחצי בזמן שירות צבאי פעם ראשונה שהסתכלתי בחשבון שלי וגיליתי להפתעתי שאני לא במסלול חיילים כמו שהייתי צריך להיות והמסלול היה על מספר אחר שהיה ברשות המשפחה - כשפניתי לחברת הסלולר התשובה היתה מצטערים טעינו תקבלו החזר. כמה חודשים אחר כך התקשרתי לנציגת השירות לגבי איזו תקלה ולקראת תום השיחה היא אמרה לי שהיא נותנת לי חבילת הורדות ב120 שקל בחינם לחודש שלם ובמידה ואני לא ארצה אני יכול לבטל אחרי חודש ללא עלות. כשקיבלתי את החשבונית בסוף החודש להפתעתי חוייבתי בגין השימוש וכשפניתי לחברת הסלולר התשובה היתה כרגיל , טעינו. אחר כך היא הסבירה לי משהו שלא ידעתי ולא קיבלתי עליו מידע לפני שאם מבצעים הורדה באמצע החודש אז המחשב לא יודע לקלוט את זה ולא מבין שזה אמור להיות זיכוי... מאחר ושוב הם טעו הם שוב פיצו אותי בחבילת הורדות... ותופעו פעם שלישית גלידה, שוב הם חייבו אותי ושוב אמרו שהם טעו. החלטתי לעבור על כל החשבונות האחרונים וגיליתי שמידי פעם הם חייבו אותי על דברים שלא הכרתי אומנם על סכומים של 29 אגורות ושל 60 אגורות , אבל תעשו חישוב מהיר שמספיק שהם עושים את זה לכל לקוח זה מצטבר למליוני שקלים בחודש!!! בנוסף גיליתי שלדוגמא שירות של פאנטון היה עולה בהתחלה 3 שקלים ועכשיו הוא עולה 7 שקלים. הם מעולם לא עידכנו אותי על ההתייקרות של השירות הזה...
אני מסתכל על כל זה ומניח שזה קורה אין ספור פשוט רוב האנשים המבוגרים והצעירים אינם יודעים בדיוק מה כל דבר אומר ובגלל שהסכומים נמוכים הם לא עושים בדיקה...אבל זה קורה... ואני מניח שזה קרה לי הרבה יותר פעמים מ3 שנים שבדקתי (אני בחברה 9 שנים)
מה אתם מציעים לי לעשות? אם בכלל?
תודה מראש עוז
|