אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

גבייה מיותרת

  • יעוץ, הכוונה.. תביעה מול חברת סלולר
    עוז מרדכי | 03/12/2009 23:41

    ערב טוב, אני מעוניין לדעת האם אני יכול לתבוע את חברת הסלולר שלי ואם כן האם כדאי לפנות לתביעות קטנות או לפנות למשפט "רגיל". אז ככה, הכל התחיל לפני כשנה וחצי בזמן שירות צבאי פעם ראשונה שהסתכלתי בחשבון שלי וגיליתי להפתעתי שאני לא במסלול חיילים כמו שהייתי צריך להיות והמסלול היה על מספר אחר שהיה ברשות המשפחה - כשפניתי לחברת הסלולר התשובה היתה מצטערים טעינו תקבלו החזר. כמה חודשים אחר כך התקשרתי לנציגת השירות לגבי איזו תקלה ולקראת תום השיחה היא אמרה לי שהיא נותנת לי חבילת הורדות ב120 שקל בחינם לחודש שלם ובמידה ואני לא ארצה אני יכול לבטל אחרי חודש ללא עלות. כשקיבלתי את החשבונית בסוף החודש להפתעתי חוייבתי בגין השימוש וכשפניתי לחברת הסלולר התשובה היתה כרגיל , טעינו. אחר כך היא הסבירה לי משהו שלא ידעתי ולא קיבלתי עליו מידע לפני שאם מבצעים הורדה באמצע החודש אז המחשב לא יודע לקלוט את זה ולא מבין שזה אמור להיות זיכוי... מאחר ושוב הם טעו הם שוב פיצו אותי בחבילת הורדות... ותופעו פעם שלישית גלידה, שוב הם חייבו אותי ושוב אמרו שהם טעו. החלטתי לעבור על כל החשבונות האחרונים וגיליתי שמידי פעם הם חייבו אותי על דברים שלא הכרתי אומנם על סכומים של 29 אגורות ושל 60 אגורות , אבל תעשו חישוב מהיר שמספיק שהם עושים את זה לכל לקוח זה מצטבר למליוני שקלים בחודש!!! בנוסף גיליתי שלדוגמא שירות של פאנטון היה עולה בהתחלה 3 שקלים ועכשיו הוא עולה 7 שקלים. הם מעולם לא עידכנו אותי על ההתייקרות של השירות הזה... אני מסתכל על כל זה ומניח שזה קורה אין ספור פשוט רוב האנשים המבוגרים והצעירים אינם יודעים בדיוק מה כל דבר אומר ובגלל שהסכומים נמוכים הם לא עושים בדיקה...אבל זה קורה... ואני מניח שזה קרה לי הרבה יותר פעמים מ3 שנים שבדקתי (אני בחברה 9 שנים) מה אתם מציעים לי לעשות? אם בכלל? תודה מראש עוז

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • גבייה מיותרת
      אייזיק {} | 04/12/2009 08:37

      אם מצאת {לא משנה כמה פעמי} שהם טעו בדבר מה והסכמת לקבל החזר בפיצוי שיחות, אזי אין בידך עילה לתביעה משפטית, שכן קיבלת פיצוי ובהסכמתך. בכדי לתבוע חברה על טעויות או הטעיות בנוגע לכלל המנויים שלה יש צורך בתביעה ייצוגית וזה רצוי לעשות דרך עו"ד.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • זה לא בדיוק שהסכמתי....
        עוז מרדכי | 04/12/2009 16:14

        הם אמרו שהם מצטערים והם מפצים אותי... זאת לא היתה ברירה... זה לא שאמרתי/הסכמתי שזה במקום הטעויות בחשבון

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

        • קבלת פיצוי
          אייזיק {} | 06/12/2009 16:42

          עצם קבלת הדבר על ידך כפיצוי על אשר נגרם לך יש בזה לראות כהסכמה וסגירת הנושא. זכותך היה להתנגד לפיצוי ולבקש אחר או גבוה מכך או בכלל לתבוע. משלא עשית כן נראה לי שאין מקום לתבוע.

          האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
          מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום דיני מיסים 05/05/2024 | 00:09 אשור ניכוי מס שנתי (לא 106) שלום, עבדתי בשנה שעברה אצל חברה שקיבלתי ממנה שכר אמנים , ביקשתי מהם אישור ניכוי מס שנתי למס הכנסה...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 04/05/2024 | 21:02 שיפוץ בבנין משותף אני דייר שגר בבנין שכל הדירות בו שייכים לאדם אחד חוץ מהדירה שלי כך שאותו אדם יכול להעביר איזה הח...
  • פורום דיני תעבורה 04/05/2024 | 20:17 היתה או לא היתה עצירה? שלום דניאל,בטרם תערער על הדו"ח אתה חייב להיות סגור עם עצמך באשר לשאלה, האם עצרת אם לאו?הטענות "לא...
  • פורום עורכי דין 04/05/2024 | 14:12 ארוחת ילדים במסעדה, למבוגר.. שלום רב,מבקשת לברר, האם במסעדה רשאים לא למכור ארוחת ילדים, למבוגר.. הרי העלות הנמוכה יותר הינה בי...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 04/05/2024 | 14:07 אך אחד לא אמר "ארכה בת שבעה ימים" נאמר - הזמן  ל ת ג ו ב ה  לבקשה למתן ארכה הוא שבעה ימים.
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק