| לפני כשלושה חודשים הזמנתי ברשת "***צונזר ע"י המערכת***" סלון מעור מלא שמיובא מחו"ל. לפי החוזה עימם נאמר לי שהספה תגיע לארץ תןך 90 יום. שילמתי מקדמה על סך 1000 ש"ח, כאשר את שאר הכסף אני אמורה לשלם עם קבלת הסלון.
לפני יומיים קיבלתי טלפון מנציגת החברה, והיא סיפרה לי שהסלון מתעכב ויגיע רק בעוד חודש.
כמובן שזו הפרה בוטה של החוזה, שכן עוד חודש המתנה מאריך את תקופת ההמתנה לסלון הרבה מעבר ל- 90 יום.
היום בערב הגעתי לחנות פיזית ודיברתי עם בעלי הבית בדבר ביטול העיסקה. אינני מוכנה לחכות תקופה נוספת מעבר למה שנאמר לי, ולצערי התברר לי בדיחה עימם כי תקופת ההמתנה אף נמשכת לחודש וחצי אקסטרה. כלומר אם לפני יומיים נאצלתי לחכות חודש, כעת זה פתאום חודש וחצי. נציגי החברה סרבו להחזיר את כספי ולבטל את ההזמנה, בטענה שאני מחוייבת לשלם להם 30 אחוז מערך ההזמנה אם אבטל אותה.
האם מבחינה חוקית אני יכולה לבטל את העיסקה?
החברה הפרה את החוזה בשל הארכת ההמתנה, ואני כלקוחה שיללמתי מקדמה אך סנתיים הסחורה מתעכבת לה הרבה מעבר לצפוי בחו"ל. מה עלי לעשות?
|